امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۵۷:۱۵ - سه شنبه ۲۶ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:
تبیین حقایق انقلاب هدف اصلی جامعه مداحان
گیلنا- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، مداحان را یکی از الگوهای نسل جوان و بچه حزب‌الهی‌ها دانست و گفت: مداحان در اقتصاد، در سیاست، سبک زندگی، الگوی مردم بوده و باید طوری تاثیرگذار باشند که وقتی شخصی از مراسم روضه برگشت تغییر مثبت در خود مشاهده کند. به گزارش  گیلنا از رشت، سرهنگ حسن حبیبی  […]

گیلنا- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، مداحان را یکی از الگوهای نسل جوان و بچه حزب‌الهی‌ها دانست و گفت: مداحان در اقتصاد، در سیاست، سبک زندگی، الگوی مردم بوده و باید طوری تاثیرگذار باشند که وقتی شخصی از مراسم روضه برگشت تغییر مثبت در خود مشاهده کند.

مداحان الگوی جوانان در جامعه هستند/بازگو کردن سرنوشت و حقایق انقلاب مهم‌ترین هدف جامعه مداحان در کشور

به گزارش  گیلنا از رشت، سرهنگ حسن حبیبی  در نشست استانی با کانون‌های بسیج مداحان در سالن اجتماعات بسیج اقشار با بیان اینکه با بیان اینکه عشق به اهل بیت در دل مردمان ایران وصف ناپذیر است، اظهار کرد: محبت و عشق‌ جوشان به اهل‌بیت علیه‌ السلام دلیل باقی‌ماندن جریان شیعه با همه معارف مستحکم آن در طول زمان و تاریخ با وجود دشمنی‌های فراوان است.

وی با اشاره به نقشه شوم استکبار در انحراف ذهن جوانان جمهوری اسلامی از طریق ساخت کلیپ‌های مختلف گفت: از آنجایی که جوانان، اکثریت کشور هستند دشمن به دلیل کثرت و آسان‌پذیری و زودپذیری جوانان در تلاش انحراف جوان‌ها می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار با اذعان به اینکه هدایت استعداد انسان‌ها منجر به رشد فرهنگی و دینی می‌شود، تصریح کرد: رمز موفقیت و تاثیر پذیری کلام مداحان را  تلاش برای خدا، دین خدا و اخلاص و رضایت پروردگار بوده و آن‌چه که منجر به رشد فرهنگی و دینی جامعه می‌شود توجه و هدایت استعدادها و خلاقیت‌ها و ذوق هایی که در جوان‌های هیئت‌هاست به سوی تبلیغ درست است.

حبیبی یکی از وظایف مداحان در کشور را تشریح اقدامات، دستاوردها و همچنین سرنوشت انقلاب برای نسل جوان دانست و بیان کرد: در تبلیغ و مداحی گزینش مخاطب و گزینش محتوا باید با حداکثر اهتمام مورد توجه جامعه مداحی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مداحان نقطه اتصال بین مردم و اهل بیت علیه السلام هستند، گفت: در راه ترویج فرهنگ اهل بیت علیه السلام باید مرجع و نقش هدایت‌گری داشته و باید در این راه تلاش مضاعف کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار مداحان را یکی از الگوهای نسل جوان و بچه حزب‌الهی‌ها دانست و گفت: مداحان در اقتصاد، در سیاست، سبک زندگی، حتی تیپ، قیافه و نوع پوشش آنها الگوی مردم هستند و باید طوری تاثیرگذار باشند که وقتی شخصی از مراسم روضه برگشت تغییر مثبت در خود مشاهده کند.

 در پایان از کانون های فعال وبرتر بسیج مداحان تقدیر به‌عمل آمد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !