امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۷:۴۵ - یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار صومعه سرا خبر داد:
تملک ۱۷ واحد صنعتی توسط بانک ها در سال “جهش تولید”
گیلنا – فرماندار صومعه سرا با اشاره به نقش فعالیت مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در اشتغالزایی و رونق اقتصادی، گفت: ۱۷ واحد صنعتی صومعه سرا در تملک بانک ها هستند. به گزارش گیلنا از صومعه سرا سید جلال سید محمدی در جلسه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید صومعه سرا با اشاره به نامگذاری […]

گیلنا – فرماندار صومعه سرا با اشاره به نقش فعالیت مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در اشتغالزایی و رونق اقتصادی، گفت: ۱۷ واحد صنعتی صومعه سرا در تملک بانک ها هستند.

تملک ۱۷ واحد صنعتی شهرستان صومعه سرا توسط بانک ها

به گزارش گیلنا از صومعه سرا سید جلال سید محمدی در جلسه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید صومعه سرا با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «جهش تولید»، اظهار کرد: هدف از این نام گذاری ترسیم نقشه راه سیاست‌های کلان کشور است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه اگرچه سال را با بحران جهانی کرونا آغاز کرده‌ایم، افزود: ویروس کرونا تمامی ساختاری سیاسی، اجتماعی به ویژه اقتصادی را دچار مشکل و رکود کرده و باید تلاش شود وضعیت موجود را مدیریت کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت وضعیت موجود و آسیب‌های ناشی از کرونا به ویژه در حوزه اقتصادی، بیان کرد: در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان صومعه سرا وضعیت چهار واحد تولیدی بررسی و هم اندیشی لازم برای رفع این موانع نیز انجام شده است.

سید محمدی با بیان اینکه تعداد واحدهای تولیدی دارای مشکل در شهرستان صومعه سرا بالا است، اظهار کرد: ۷۶ واحد تولیدی در شهرک صنعتی است که از این تعداد فقط ۲۸ واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه فعال کردن واحدهای تولیدی در میزان اشتغالزایی، بازار اقتصادی و فعالیت تجاری، شهرستان بسیار تأثیر گذار است، تصریح کرد: ۱۷ واحد شهرک صنعتی در تملک بانک‌ها هستند باید بانک‌ها این واحدهای تولیدی و اقتصادی را وارد چرخه بازار کنند.

وی همچنین تاکید کرد: باید با کمک و همکاری درصدد رفع مشکل عمده واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال که معوقات بانکی دارند، باشیم.

سید محمدی اظهار کرد: عدم تقاضا، تحریم‌های ظالمانه و عدم وجود بازار و … سبب شده فعالیت‌های اقتصادی برای بعضی از واحدهای تولیدی امکان پذیر نباشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !