امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۲۵:۵۲ - سه شنبه ۳ خرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرعامل سیمان خزر:
سیمان خزر در تولید و تامین نیازهای داخلی موفق عمل کرده است
مدیر عامل سیمان خزر گفت: شرکت سیمان خزر  جزو آن دسته از کارخانه‌هایی است که در تولید و تامین نیازهای داخلی موفق عمل کرده و توانسته رتبه‌های برتر را در هلدینگ کسب کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، دکتر اسحق جمال امیدی در نشست با عاملین عمده توزیع سیمان خزر در شرق گیلان و غرب مازندران با گرامیداشت سوم خرداد و حماسه فتح خرمشهر، اظهار کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ه شمار می رود.

وی به تشریح وضعیت بازار استان گیلان و قیمت تمام شده محصولات شرکت سیمان خزر در بازار هدف پرداخت و افزود: شرکت سیمان خزر با تکیه بر مزیت های رقابتی پایدار و همفکری با خریداران محصولات، برنامه فروش ماههای آینده را ترسیم کرده است .

مدیرعامل شرکت سیمان خزر به تشریح خلاصه ای از اهم اقدامات و موفقیت های کسب شده  در سال گذشته پرداخت و بیان کرد: دریافت تندیس های واحد نمونه مشتری مدار در سال۱۴۰۰(بعنوان تنها شرکت سیمانی در کشور)، واحد صنعتی نمونه استانی، واحد نمونه حمایت از مصرف کننده، انتخاب مدیر عامل شرکت سیمان خزر بعنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد ملی ، انتخاب مدیر عامل بعنوان کارفرمای برتر در جشنواره امتنان و همچنین دریافت تندیس بلورین کیفیت از ششمین همایش ملی کیفیت در سطح ملی از جمله دستاوردهای خزر بوده است.

جمال امیدی با اشاره به رکورد تولید و تحویل در تمامی بخش ها توسط این شرکت، تصریح کرد: شرکت سیمان خزر  جزو آن دسته از کارخانه‌هایی است که در تولید و تامین نیازهای داخلی موفق عمل کرده و توانسته رتبه‌های برتر را در هلدینگ کسب کند.

وی با بیان اینکه موفقیت های سیمان خزر نشات گرفته از کار تیمی و گروهی است، افزود: در سایه کار تیمی در سیمان خزر، با یک برنامه‌ریزی دقیق و با بهره گیری از استراتژی روز دنیا توانسته ایم ضمن سنجش و رصد بازار مصرف،  اطلاعات مناسبی از بازار سیمان استانهای گیلان و مازندران تهیه و تحلیل کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !