امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۴۰:۰۵ - پنج شنبه ۲۷ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گىلان:
اجازه ندهیم گنجینه طلایى دفاع مقدس برای نسل آینده “افسانه” شود
  به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ حسین مصطفى پور در نشست خبرى به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران و اصحاب رساته استان، اظهار کرد: اىران اسلامى در هشت سال دفاع مقدس، در جنگ نابرابر با استکبار جهانى قرار گرفت. وى مى گوید: استکبار جهانى تمام قد به میدان آمده بودند تا نظام […]

 

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ حسین مصطفى پور در نشست خبرى به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران و اصحاب رساته استان، اظهار کرد: اىران اسلامى در هشت سال دفاع مقدس، در جنگ نابرابر با استکبار جهانى قرار گرفت.
وى مى گوید: استکبار جهانى تمام قد به میدان آمده بودند تا نظام اسلامى را به زانو در بیاورند و به زعم خودشان انقلاب را در نطفه خفه کنند اما ناکام ماندند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گىلان با اشاره به مظلومىت ایران اسلامى در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: اتکال به خداوند، تلاش مردم و انس با سىىره هاى ائمه اطهار توانست ایران را در اىن نبرد نابرابر هشت ساله پیروز کند.
به گفته مصطفى پور، ىکپارچگى، همدلى و گوش به فرمان بودن مردم در هشت سال دفاع مقدس ستودنى است
وى معتقد لست: موفقیت و پیشرفت ایران اسلامى در آینده با اتکا به مردم ىکپارچه و توجه به تولید داخلى تحقق مى پذیرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به جایگاه ارزشمند دفاع مقدس، به تبیین اهداف گرامیداشت این ایام پرداخت و گفت: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، فراموش نشدن فرهنگ ایثار و شهادت است.
مصطفى پور با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روایت گرى حماسه هاى هشت سال دفاع مقدس، سبب امید افزایی در جامعه مى شود که در اىن حوزه باید قوى تر عمل کنیم.
وى مى گوید: سربلندى ایران اسلامى با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس بدست مى آید و اگر مى بینید امروز در بخش هاى مختلف با مشکل روبرو هستیم به خاطر فاصله گیرى از فرهنگ ایثار و شهادت است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گىلان با اشاره به دستاوردهاى نظامى و دفاعى کشور، گفت: موفقىت هاى ایران اسلامى در حوزه هاى موشکى، نظامى و دفاعى در سایه تحریم هاى ناجوانمردانه رقم خورده است؛ اما در حوزه صنعت خودرو ناتوان هستیم دلیل این ناتوانى را مى توان در ضعف روحیه فرهنگ ایثار و شهادت جستجو کرد.
مصطفى پور، فرهنگ دفاع مقدس را تجربه اى شیرین و ارزشمند براى پیشرفت و توسعه آینده دانست و بیان کرد:قدردان ملت سرافراز ایران اسلامی هستیم، تمام تحلیل‌گران اعتقاد دارند پیروز نبرد ایران و عراق بی‌شک جمهوری اسلامی ایران بود.
وى با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، افزود: این راه تجربه شده و باید آرمان‌های دفاع مقدس را در جامعه گسترش دهیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از تجلىل ىک مىلىون رزمنده در کشور خبر داد و بىان کرد: از این تعداد، ۲۰ هزار رزمنده سهم ‌گیلان مى باشد که این برنامه از روز سوم خرداد امسال شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد تا به این هدف برسیم.
مصطفى پور با بیان اینکه ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در گیلان اجرا می شود، تصریح کرد: نمایشگاه فرهنگی و رزمی اقتدار در منطقه زیباکنار رشت به صورت رسانه‌ای در هشت شب برگزار می‌شود.
وى با اشاره به افتتاح واحدهای مسکن محرومین ، افزود: مراسم افتتاح ۱۳۸ واحد مسکن محرومین و مددجویان در سراسر استان و ۸۷ واحد مسکونی را نیز در منطقه گمیشان گلستان انجام می‌شود
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش اثر گذار گروه هاى جهادى در محرومىت زدایی، گفت: نگاه بسیج و سپاه با مشارکت‌ بسیجى وار گروه هاى جهادى، برداشتن غبار محرومیت از جامعه است.
مصطفى پور تصرىج کرد: با بازخوانی رشادت ها و دلاورمردى هاى دفاع مقدس، اجازه ندهیم این گنجینه طلایى برای نسل آینده “افسانه” شود.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است، افزود: روایت گری رزمنده های دفاع مقدس به صورت مجازی پخش می شود و همچنین رونمایی از مستند شهید مدافع حرم شهید فرهاد خوش بر، تجلیل از ۸ هزار شهی دقهرمان از طریق رسانه و فضای مجازی، تجلیل از ۴۰ پیشکسوت های دفاع مقدس، غبار روبی از مزار شهدا، مسابقات ورزشی بسیجیان و نیز صعود بسیجیان به قله درفک و همایش سه سال های حسینی به صورت مجازی، برگزاری مسابقه های کتاب خوانی در فضای مجازی، ویزیت رایگان در مناطق محروم و اجرا طرح ثامن با محوریت ادامه راه دفاع مقدس به صورت مجازی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس گیلان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !