امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۳۷:۴۸ - پنج شنبه ۳ اسف ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شوک «حجامی» به مثلث انتخاباتی لنگرود/ رزمنده دیروز پیروز می شود!
آن طور که داده های آماری می گوید؛ از آخرین وضعیت انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان و طبق تحلیل های صورت گرفته در این زمینه، یکی از حساس ترین رقابت های انتخاباتی در شهرستان لنگرود در حال اتفاق است.

گیلنا – چرا که چندی پیش خبرها حاکی از  تشکیل مثلث انتخاباتی در شهرستان لنگرود با حضور پرویز محمدنژاد، محمد رنجبر و مهرداد لاهوتی بود.
اما پس از بررسی های نهایی صلاحیت های نامزدهای انتخاباتی، خبر حضور علی اصغر حجامی در بین نامزدهای انتخاباتی حوزه شهرستان لنگرود تمامی اضلاع این مثلث را به شوکی عمیق فرو برد.
حجامی که در کارنامه خود قائم مقامی و معاونت توسعه منابع و پشتیبانی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، عضویت دو دوره شورای اسلامی شهر لنگرود را دارد، در دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی با حمایت از پرویز محمد نژاد توانست در یک رقابت نفس گیر مهرداد لاهوتی را پس از سه دوره نمایندگی، شکست دهد.
اما این بار خود در قامت نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی پا به میدان نهاد. او که جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس است در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی فعالیت داشته و از خیرین نام آوازه در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به شمار می رود.
همین امر محبوبیت او در بین مردم شهرستان لنگرود را چندین برابر کرده و او را در مرکزیت این مثلث انتخاباتی قرار داده است. مطمئنا حضور او در این انتخابات علاوه بر افزایش مشارکت مردم باعث وضعیت حساس انتخاباتی و رقابتی نفس گیر می شود.
گفته می شود او حتی در نظرسنجی های برگزار شده در فضای مجازی شهرستان لنگرود، رتبه اول را بدست آورده است. در ادامه با افزایش این نظرسنجی ها و شدیدتر شدن رقابت بین این افراد، رصد انتخابات حوزه شهرستان لنگرود خالی از لطف نخواهد بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !