امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۰۶:۲۰ - سه شنبه ۱ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سیمان خزر قله نشین صنایع گیلان
گیلنا- شرکت سیمان خزر برای چهارمین سال متوالی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به عنوان واحد نمونه صنعتی لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد. به گزارش گیلنا مراسم گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، با حضور عباس تابش (معاون وزیر صنعت و رئیس حمایت ازحقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان)، […]

گیلنا- شرکت سیمان خزر برای چهارمین سال متوالی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به عنوان واحد نمونه صنعتی لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.
به گزارش گیلنا مراسم گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، با حضور عباس تابش (معاون وزیر صنعت و رئیس حمایت ازحقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان)، آرش فرجام صفت (مدیر کل هماهنگی اقتصادی  استانداری گیلان)، فرحمند پورعلی (رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت  استان گیلان)، فرهاد دلق پوش (رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و جمعی از فعالان اقتصادی و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در محل سالن همایش بانک کشاورزی گیلان برگزارشد.
سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان بر اساس سنوات گذشته در راستای تحقق اهداف تولید و ارج نهادن به تلاش فعالان صنعت و معدن  اقدام به  شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن می کند.
بر اساس این گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امسال نیز به روال سال های گذشته فعالیت خود را ادامه داد و واحدهای نمونه استان را شناسایی و از آن ها تقدیر کرد. بر اساس بررسی های انجام شده در راستای تولید کالای ایرانی و گیلانی با کیفیت، شرکت سیمان خزر به عنوان واحد نمونه صنعتی سال ۹۸  برگزیده شده و لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به شرکت سیمان خزر برای چهارمین سال متوالی اعطاء شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !