امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۲۸:۳۱ - چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تندیس سبز کشور به خزر رسید
لوح و تندیس صنعت سبز  در سطح ملی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اعطا شد.

به گزارش گیلنا سازمان حفاظت محیط زیست در راستای حمایت از فعالان و بنگاه های اقتصادی و ایجاد فضای رقابت ملی، هر ساله همایش تقدیر از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور را برگزار کرده که با تدوین شاخص ها و معیارهای مورد نظر و بر اساس فرآیندهای تعریف شده و معیارهای ملی و بین المللی و نیز با استفاده از روش ارزیابی عملکرد واحدهای صنعتی و خدماتی با ارائه مستندات  و رعایت الزامات زیست محیطی ، واحدهایی که صلاحیت کسب تندیس  را دارند، معرفی می کند.

بر اساس این گزارش ، شرکت سیمان خزر (سهامی عام ) در راستای اجرا و عملی کردن شاخص ها و معیارهای تعریف شده سازمان حفاظت محیط زیست، با اهتمام ویژه نسبت به تدوین و هدف گذاری شاخص های عملکردی زیست محیطی برای کسب تندیس صنعت سبز را اجرایی کرد و پس از ارزشیابی عملکرد زیست محیطی توسط گروه ارزیابان اداره کل سازمان حفاظت محیط زیست استان گیلان و دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، در بیست چهارمین دوره همایش ملی صنعت و خدمات سبز موفق به دریافت تندیس صنعت سبز کشور شد و در این راستا اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره، جایزه صنعت سبز را از دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در محل  سالن همایش‌های  بین المللی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور دریافت کرد.

در همین ارتباط دکتر اسحق جمال امیدی ضمن تقدیر از همکاران زحمتکش سیمان خزر اظهار کرد:  مجموعه کارکنان شرکت سیمان خزر خود را امانت دار سرمایه‌های مادی، طبیعی و معنوی ایران اسلامی دانسته و همواره در حفظ و نگهداری محیط زیست گام موثر بر خواهند داشت تا ودیعه محیط زیست سالم و هوای پاک را بهتر از آنچه تحویل گرفتند، به نسل بعدی تحویل دهند.

 

مدیر عامل شرکت سیمان خزر  با بیان اینکه سیمان خزر در مسیر مسئولیت اجتماعی، خدمات موثر و مفیدی در حوزه محیط زیست در منطقه فعالیت خود ارائه می کند، گفت:  از آن جمله می توان به مدیریت بهینه انرژی در اوج مصرف گاز و برق در کشور و تولید محصولات سبز، کاهش شدت مصارف حامل‌های انرژی، اجرا و انجام پروژه‌های بسیار مهم در قسمت فیلتراسیون و پایش آنلاین، فضای سبز، همکاری و مشارکت در چهار چوب مسئولیتهای اجتماعی و زیست محیطی در استان سرسبز گیلان اشاره کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !