امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۴۶:۱۶ - شنبه ۱۳ آبا ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمادگی کامل سیمان خزر برای اجرای پروژه های بهره وری انرژی و بهینه سازی فرایند تولید
 مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر  گفت: پتانسیل علمی و تخصصی بالقوه موجود در سیمان خزر، جهت اجرای نیرومند پروژه‌های بهره وری انرژی و بهبود و بهینه سازی فرآیند تولید سازماندهی شدند.

به گزارش گیلنا به منظور بررسی و پیگیری شرایط پروژه‌های شرکت سیمان خزر در جهت  استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر مهندس زیاری مدیرکل دفتر راهبری طرحهای بهره وری انرژی ، مهندس عباس صالحیان رییس گروه استانداردها و   ئمعیارهای مصرف انرژی، مهندس محمد باقری مجری و ناظر طرحهای بازار بهینه سازی مصرف انرژی، مهندس بیژن رضایی کارگزار پژوهشگاه نیرو ،مهندس پور سمیعی مدیر مرکز رشد پژوهشگاه نیرو مجتمع پژوهشی گیلان  با حضور در کارخانه سیمان خزر با دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره و مدیران ارشد کارخانه دیدار و گفتگو کردند.

«اسحق جمال امیدی» مدیر عامل شرکت سیمان خزر در این مراسم ضمن خیرمقم گویی، به تشریح وضعیت کنونی سیمان خزر پرداخته و اظهار کرد: کسب افتخارات کشوری و استانی این واحد تولیدی منجمله اخذ پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صمت را حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی  همکاران در شرکت دانسته و افزود دستاورد تولید ۱۲ محصول با  کیفیت شامل تولید و توزیع سیمان پاکتی ۲۵ کیلویی(high quality)  نشان از اهمیت بالای جایگاه مصرف کنندگان و خریداران و همچنین رعایت مسائل زیست محیطی و صیانت از منابع کشور دارد.

به گفته وی،  اخذ تندیس مشتری مداری کشوری، اخذ تندیس بلورین کیفیت  کشوری، اخذ تندیس واحد اقتصادی برتر کشوری، اخذ تندیس واحد نمونه استانی، اخذ تندیس واحد رعایت کننده از حقوق مصرف کننده استانی، اخذ تندیس کارفرمایان برتر جشنواره امتنان، کسب چهار دوره پیاپی بعنوان واحد صنعت سبز استانی، اخذ گواهینامه های استاندارد صادرات کالا به روسیه و اروپا(CE , GOST) تنها بخشی از افتخارات شرکت سیمان خزر می باشدکه این واحد را به سمت تولید و تحویل محصولات سبز هدایت کرده است.

آقای مهندس زیاری ضمن تقدیر و تشکر قدردانی و حسن نظر مدیر عامل شرکت سیمان خزر ضمن اشاره به برخی از مشکلات، همچون محدودیت حامل های انرژی  (برق و گاز )در فصول مختلف برای صنایع کشور، دقایقی به تشریح برنامه وزارت نیرو در خصوص استفاده از قوانین و مقررات در راستای  مدیریت مصرف و نیز تشویق و ترغیب شرکت ها و سازمانهای ایران برای حرکت به سمت استفاده از انرژی های تجدید پذیر پرداخت و بیان کرد: خوشبختانه با توجه مشاهده ، شناخت و اقدامات بسیار مناسب شرکت سیمان خزر در مدیریت مصرف در سطوح تولید و برنامه های ارائه شده این شرکت را در اولویت و صدر شرکت ها در استان و کشور قرار داده ایم . در پایان آقای مهندس  پژمان غیاثوند رئیس انرژی شرکت سیمان خزر دقایقی در غالب پاورپوینت پروژه‌های در حال اجرا و برنامه‌های آتی شرکت را در خصوص مدیریت انرژی و همچنین طرح‌های استفاده از انرژی های  تجدید پذیر پرداخته و در نهایت  مهندس زیاری و هیئت همراه با حضور در خطوط تولید از نزدیک طرح های ارائه شده به وزارت نیرو و چگونگی اقدام پروژه مذکور را ملاحظه نموده و بازدید پایان پذیرفت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !