امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۴۱:۲۳ - جمعه ۶ خرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۷۵ تن برنج احتکار شده در صومعه‌سرا
مدیرکل تعزیرات گیلان با اشاره به اینکه یک انبار به مقدار بیش از ۷۵ تن برنج به اتهام احتکار کشف شد، گفت: بیش از ۲۸ میلیارد ریال جزای نقدی و الزام به عرضه کالا، مجازات محتکر برنج در صومعه سرا در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا مرتضی امینی  با اشاره به اهمیت نظارت و مقابله با محتکران اظهار کرد: در راستای انجام گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی گیلان با حضور اطلاعات سپاه شهرستان صومعه‌سرا و بازرسان سازمان صمت، یک انبار به مقدار بیش از ۷۵ تن برنج به اتهام احتکار کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از تهیه صورتجلسه و ارجاع گزارش به یکی از شعب تعزیرات حکومتی و طی تشریات قانونی و دعوت از متهم، رئیس شعبه دفاعیات وی را وارد ندانست، گفت: فرد محتکر طیق حکم قاضی به ۲۸ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و الزام به فروش کالای احتکار شده به نرخ مصوب در شبکه با نظارت اداره صمت و سازمان جهاد کشاورزی محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات استان گیلان با اشاره به برخورد قاطع با محتکرین توسط تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به افزایش اختیارات، سازمان تعزیرات حکومتی نسبت به برخورد قاطع با متخلفین اقتصادی با همکاری دستگاه قضایی اقدام می‌کند و در این مسیر با افراد سودجو به شدت برخورد می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !