امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۳۷:۰۴ - چهارشنبه ۲۷ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کنگره “میرزا” یکصدساله می شود
گیلنا- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ثمره ارزشمند فعالیت‌های قرآنی در جامعه گفت: نوجوانان و جوانان باید از فرهنگ قرآنی بهره‌مند شوند تأثیرگذاری نوجوان و جوان قرآنی در خانواده و جامعه حائز اهمیت است. به گزارش گبلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به پرورش […]

گیلنا- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ثمره ارزشمند فعالیت‌های قرآنی در جامعه گفت: نوجوانان و جوانان باید از فرهنگ قرآنی بهره‌مند شوند تأثیرگذاری نوجوان و جوان قرآنی در خانواده و جامعه حائز اهمیت است.

به گزارش گبلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به پرورش نوجوانان با محوریت قرآن اظهار کرد: بسترسازی برای مهدهای قرآنی راهکار خوبی است مشاهده ثمره فعالیت‌های قرآنی در جامعه ارزشمند است و براین اساس نوجوانان و جوانان باید از فرهنگ قرآنی بهره‌مند شوند تأثیرگذاری نوجوان و جوان قرآنی در خانواده و جامعه حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر همراهی مردم در فعالیت‌های فرهنگی افزود: فعال شدن مجمع خیران قرآنی گیلان ضرورت دارد و می‌طلبد دستگاه‌های متولی این امر را پیگیری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فعال شدن دبیرخانه کنگره بین‌المللی صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک گفت: میرزا کوچک جنگلی هم‌زمان با سه ضلع استبداد داخلی و زور و تزویر خارجی مبارزه کرد و این برای مردم ایران به‌ویژه گیلان جای افتخار دارد فرمایش مقام معظم رهبری چراغ راه در برگزاری کنگره بین‌المللی میرزا کوچک جنگلی است سال آینده کنگره بین‌المللی صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی باید در رأس مسائل اجتماعی و سیاسی استان قرار گیرد.

آموزش قرآن از کودکی باید آغاز شود

استاندار گیلان نیز در این جلسه با اشاره به تداوم و توسعه فعالیت‌های قرآنی و تدوین برنامه عملیاتی اظهار کرد: آموزش قرآن در همه اشکال و جنبه‌ها باید با بهترین روش‌ها و با تکیه‌بر مناسب‌ترین فن‌آوری‌ها صورت گیرد.

ارسلان زارع با اشاره به لزوم آموزش مفاهیم قرآنی در سنین کودکی افزود: درواقع قرآن آموزی، قرآن‌خوانی، قرآن‌پژوهی و قرآن فهمی باید کودکی تا جوانی و از جوانی تا کهن‌سالی جزو جدانشدنی فرهنگ عمومی شود.

وی با اشاره به تمهید مقدمات برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی در یک‌صد سالگی این جنبش گفت: لازم است دبیرخانه کنگره با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان و نیز نخبگان علمی استان هرچه زودتر تشکیل شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !