امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۴۱:۵۵ - شنبه ۱۰ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ترخیص ۲۶ بیمار مشکوک به کرونا در تالش
گیلنا -رئیس شبکه بهداشت و درمان تالش با اشاره به ترخیص ۲۹ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان گفت: ۴۶ نفر از همشهریان ما در بیمارستان شهید نورانی قرنطینه هستند که تست آزمایش کرونا برای دو نفر مثبت اعلام شد. به گزارش گیلنا از تالش، حسین نعمتی با تأکید بر رعایت مراقبت‌های بهداشتی در […]

گیلنا -رئیس شبکه بهداشت و درمان تالش با اشاره به ترخیص ۲۹ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان گفت: ۴۶ نفر از همشهریان ما در بیمارستان شهید نورانی قرنطینه هستند که تست آزمایش کرونا برای دو نفر مثبت اعلام شد.

ترخیص ۲۶ بیمار مشکوک به کرونا در تالش

به گزارش گیلنا از تالش، حسین نعمتی با تأکید بر رعایت مراقبت‌های بهداشتی در شرایط اضطرار فعلی اظهار کرد: از همه مردم خواهشمندیم که در خانه‌های خود بمانند و به‌هیچ‌وجه از منازل خود خارج نشوند.

وی با اشاره به مرگ ۶ نفر براثر آنفلوآنزای شدید مشکوک به کرونا افزود: ۴۶ نفر از همشهریان ما در بیمارستان شهید نورانی قرنطینه هستند که تست آزمایش کرونا برای دو نفر مثبت اعلام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تالش به ترخیص ۲۹ بیمار مشکوک به کرونا اشاره کرد و گفت: بستری شدن بیش از ۱۰۰ نفر از بیماران مشکوک مبتلا به کرونا در تالش کذب است در حالی است که کل تخت‌های بیمارستان تالش با تمام بخش‌ها ۱۱۰ تخت می‌باشد.

نعمتی با اشاره به اینکه در حال حاضر شیفت پزشکان و پرستان از ۷ ساعت به ۱۴ ساعت افزایش یافته بیان کرد: همه پرسنل در این جنگ نابرابر از جان‌ودل مایه می‌گذارند و همچنین با کمک خیرین شهرستان تالش توانستیم دستگاه‌های موردنیاز را خریداری و طی روزهای آینده راه‌اندازی کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !