امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۰۲:۳۱ - یکشنبه ۲۱ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد:
شرکت ۲۰ هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی
گیلنا – مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر فضای مجازی، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار گیلانی در این جشنواره شرکت کرده اند. به گزارش گیلنا از رشت پریسا کرمی در نشست با رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گیلان در اداره کل کتابخانه های عمومی استان، اظهار […]

گیلنا – مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر فضای مجازی، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار گیلانی در این جشنواره شرکت کرده اند.

شرکت ۲۰ هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش گیلنا از رشت پریسا کرمی در نشست با رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گیلان در اداره کل کتابخانه های عمومی استان، اظهار کرد: کتابخانه های عمومی در جذب اقشار مختلف مردم به سمت کتابخانه ها، ایجاد علاقمندی به کتاب و جذاب سازی فعالیت‌های فرهنگی فعالیت‌های متنوع توسط کتابداران انجام می‌دهد.

کرمی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بر فعالیت‌های فیزیکی کتابخانه های تأثیر گذاشته است، افزود: کتابداران با حضور در بستر فضای مجازی و تشکیل گروه‌های مجازی، اقدامات متنوعی با محوریت کتاب و کتابخوانی را به انجام می‌رسانند.

وی برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر فضای مجازی را یکی از مهمترین برنامه‌های این مجموعه دانست، گفت: با استفاده از ظرفیت و بستر فضای مجازی و همزمان با سراسر کشور در استان گیلان این جشنواره نیز پیگیری شده و تا کنون ۲۰ هزار و ۸۸۷ نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اشتراکات فرهنگی و کارکردهای مشترک کتابخانه های عمومی و نظام آموزشی، بیان کرد: بر همین اساس تفاهم نامه همکاری مشترکی میان مجموعه کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش استان گیلان به امضا رسیده که تا کنون بسیار اثربخش و دارای برکات فراوانی بوده است

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !