امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۳۹:۱۴ - دوشنبه ۲۰ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس شهرک صنعتی لوشان مطرح کرد:
قرارگیری ۲۰ واحد تولیدی رودبار در تملک بانک
        به گزارش گیلنا از رودبار، رئیس شهرک صنعتی لوشان در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان رودبار، اظهار کرد: رسانه ها نقش اساسی در پیشبرد صنعت و تولید داشته و می توانند با مطالبه گری به موقع و هدفمند نسبت به رفع مشکلات و موانع تولید گام بردارند. مهندس […]

 

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، رئیس شهرک صنعتی لوشان در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان رودبار، اظهار کرد: رسانه ها نقش اساسی در پیشبرد صنعت و تولید داشته و می توانند با مطالبه گری به موقع و هدفمند نسبت به رفع مشکلات و موانع تولید گام بردارند.

مهندس رحمانی با اشاره به تعداد واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و راکد در شهرک صنعتی لوشان، گفت: در شهرک صنعتی لوشان ۱۳۶ شرکت ثبت شده که از این تعداد۴۶ شرکت فعال هستند و تعداد ۲۱ شرکت هم در حال احداث است و در مجموع ۱۰۰۰نفر در شرکت های این شهرک صنعتی مشغول فعالیت هستند.

به گفته وی، ظرفیت اشتغال در شهرک صنعتی لوشان به بیش از سه هزار نفر می رسد اما به علت راکد بودن واحدهای صنعتی، فقط ۱۰۰۰نفر در این شهرک فعالیت می کنند.

رئیس شهرک صنعتی لوشان با اشاره به فعالیت های شرکت های شیمایی در این شهرک، بیان کرد: با توجه به بافت جغرافیایی لوشان، این شهرک تنها شهرک صنعتی در گیلان است که انواع فعاالیت های صنایع شیمی در آن برقرار است.

رحمانی با بیان اینکه جهان الکل تنها شرکت تولید کننده الکل در کشور است، گفت: در ایام کرونا تنها واحد تولیدی جهان الکل اقدام به تولید مواد ضد عفونی برای سراسر استان نموده است.

وی از راه اندازی مجدد شرکت آینده سازان لوشان خبر داد و اضافه کرد: شرکت آینده سازان بعد از سال ها راکد بودن، با مدیریت جدید و سرمایه گذاری بخش خصوصی مجدد شروع به کار کرد و اکنون بیش از ۵۰ نیروی فعال دارد.

رئیس شهرک صنعتی لوشان همچنین یادآور شد: بسترها برای فعالیت های واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی لوشان فراهم بوده و در این شهرک خدماتی چون آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت در دسترس واحدها قرار می گیرد.

رحمانی با اشاره به ظرفیت نزدیکی این شهرک به آزادراه، گفت: نبود رمپ ورود و خروج به آزادراه، معضل جدی شهرک صنعتی لوشان است که انتظار می رود اداره راه وترابری با احداث رمپ ورود و خروج به آزادراه، فعالیت های حمل و نقلی را برای واحدها تسهیل ببخشند.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای راکد  شهرک صنعتی خرشک، بیان کرد: با توجه به مکان احداث شهرک صنعتی خرشک، هر واحد تولیدی که در این شهرک مستقر شد نتوانست موفق عمل کند و در حال حاضر سه واحد بصورت فعال در حال کار می باشند

رئیس شهرک صنعتی لوشان از قرارگیری ۲۰ واحد تولیدی در تملک بانک در شهرستان رودبار خبر داد و افزود: به علت عدم پایبندی به تعهدات واحدها وعدم  پرداخت اقساط، تعداد۲۰ واحد تولیدی در ید بانک قرار گرفته است.

رحمانی با اشاره به برگزاری جلسات رفع موانع تولید در شهرستان رودبار، گفت: در کمیته رفع موانع تولید، گره های دو واحد تولیدی شهرستان رودبار گشوده شد و در مدار تولید قرار گرفت.

وی در پایان در پایان از زحمات دکتر چگینی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی دکتر چگینی  و مهندس عباسقلی زاده  فرماندار محترم رودبار تقدیر و تشکر نمود.

در پایان تجلیل از زحمات اصحاب رسانه، خبرنگاران شهرستان به اتفاق مدیر شهرک صنعتی لوشان از چند واحد صنعتی فعال در این شهرک بازدید کردند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !