امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۱۹:۴۵ - پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتخار سربازی برای نظام اسلامی
گیلنا – فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم علیه‌السلام رشت با اشاره به ایمان، شجاعت و تخصص‌های فراگرفته دانش‌آموختگان، گفت: سربازی برای جمهوری اسلامی یک افتخار است که از امروز نصیب دانش‌آموختگان شده است. به گزارش گیلنا از رشت،  امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده در مراسم دانش‌آموختگی مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام رشت […]

گیلنا – فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم علیه‌السلام رشت با اشاره به ایمان، شجاعت و تخصص‌های فراگرفته دانش‌آموختگان، گفت: سربازی برای جمهوری اسلامی یک افتخار است که از امروز نصیب دانش‌آموختگان شده است.

سربازی برای جمهوری اسلامی یک افتخار است

به گزارش گیلنا از رشت،  امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده در مراسم دانش‌آموختگی مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام رشت با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله‌ علیها در زندگی کوتاه خود الگوی بین‌المللی برای تمام اعصار بشریت بود.

وی با اشاره به رابطه حضرت زهرا سلام‌الله علیها با زندگی، تربیت فرزندان، همسر داری و دختری برای پدر، افزود: سراسر زندگی ام ابیها‌ می‌تواند به‌عنوان یک راهبرد در دستور کار همگان قرار بگیرد.

فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام رشت با اشاره به ولایتمداری حضرت زهرا سلام‌الله علیها، گفت: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در دفاع از ولایت جان خود را فدا کرد و این اوج ولایت مداری حضرت را نشان می‌دهد.

شعبانزاده با اشاره به عفت و پاک‌دامنی ام‌ابیها‌ خاطرنشان کرد: وقتی سائلی به خانه حضرت زهرا سلام‌الله علیها رجوع کرد، حضرت رو گرفت درحالی‌که نابینا نمی‌دید می‌فرمود من که او را می‌بینم.

وی سربازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران را افتخار توصیف کرد و گفت: دانش‌آموختگان مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی باقرالعلوم علیه‌السلام رشت با فراگیری علوم در این مرکز افتخار سربازی برای نظام را کسب کرده‌اند، ازاین‌رو باید بر خود بالید.

فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام رشت با اشاره به سوگند یادشده توسط دانش‌آموختگان، افزود: دانش‌آموختگان این مرکز اکنون‌که سوگند یادکرده‌اند باید به همگان اعلام کنند که آماده شهادت هستند.

شعبانزاده حضور در مأموریت‌های دریایی ارتش را مرهون جوانان تحصیل‌کرده با ایمان دانست و گفت: به حول قوه الهی نیروی متعهد وارد کار شده و اکنون در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، پهپاد‌ها و جنگ‌های الکترونیک موفقیت‌های چشمگیری کسب شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای جوان و آموزش‌دیده به جهت صیانت و حراست از دریا خواهند شد، افزود: دانش‌آموختگان نداجا از امروز وظایف سنگین خود را شروع خواهند کرد و ازاین‌رو آموزش‌های دیده شده باید به مهارت دید شود.

فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی دریایی حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام رشت نقش جوانان در نیروی دریایی را بی‌بدیل خواند و تصریح کرد: حضور دانش‌آموختگان متخصص، متعهد و مؤمن موجب تقویت نداجا شده و این به‌نوعی انرژی تازه، حرکتی روبه‌جلو و تحولی است و آموزش‌های فراگرفته‌شده باید به تحولی در راستای فرامین فرمانده کل قوا باشد تا ایمان و دانش به حضور مقتدرانه در دریا تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به توان بالای نداجا در صیانت و حراست از مرزهای آبی کشور، بیان کرد: دانش، ایمان و تخصص‌های فرا گرفته‌شده در این مرکز نشان از توان بالای ما در برابر دشمن می‌دهد که می‌توان ادعا کرد جای دشمن در خلیج‌فارس و دریای عمان نیست و ما خود مراقبت از آب‌وخاکمان را به دست می‌گیریم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !