امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۴۰:۳۰ - یکشنبه ۶ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رشت صاحب پارک کودک شد
همزمان با هفته دولت، پارک کودک جنب پارک بانوان واقع در خیابان منظریه رشت افتتاح شد.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، رئیس شورای شهر رشت در آئین افتتاحیه این پروژه با گرامی داشت یادوخاطره شهدای دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در ساده‌زیستی و خدمت صادقانه یک الگوی به تمام معنا هستند و در مدت زمان خدمت در بدنه دولت خدمات زیادی را انجام داده و اقداماتشان ماندگار شد.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه چند سالی است که نام رشت به عنوان شهر دوستدار کودک مطرح شده است، گفت: در راستای تحقق اهداف مهم شهر دوستدار کودک تاکنون اقداماتی انجام شده اما هنوز نتوانسته‌ایم پارامترهای لازمی که برای شهر دوستدار کودک مشخص شده را به طور جامع و کامل در شهر رشت به منصه ظهور برسانیم.

تحقق اهداف شهر دوستدار کودک در رشت

وی با تاکید به تحقق اهداف شهر دوستدار کودک در رشت بیان کرد: بدون شک اگر هر یک از ماموریت‌ها و گام‌هایی را که برای شهر دوستدار کودک در نظر گرفته شده، عملیاتی کنیم شهر رشت همچون شهر خلاق خوراک می‌تواند به عنوان شهر دوستدار کودک هم ثبت شود.

کارگرنیا با اشاره به اینکه باید از توان بخش خصوصی برای تجهیز هر چه بیشتر پارک‌های کودک استفاده شود، افزود: شهر رشت از دیرباز به شهر اولین‌ها معروف بوده و امیدواریم با همت و جدیت همه دستگاه‌ها و مدیران مربوطه بتوانیم در راستای ثبت شهر دوستدار کودک نیز موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

افزایش سرانه فضای سبز در رشت

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت نیز در مراسم افتتاح پارک کودک اظهار کرد: از تمامی افرادی که در رقم خوردن چنین اقداماتی نقش دارند تشکر می‌کنم.

حسن کریمی کرنق با بیان اینکه سرانه فضای سبز در رشت باید افزایش پیدا کند، افزود: با تمامی مواهب طبیعی خدادادی که در رشت و گیلان وجود دارد، متاسفانه سرانه فضای سبز رشت نسبت به برخی از شهرهای کویری نیز کمتر است و ما در تلاشیم تا بتوانیم سرانه فضای سبز رشت را افزایش و به حد استاندارد برسانیم.

وی به افتتاح پارک لاکان اشاره کرد و گفت: با افتتاح پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان گام بزرگی در راستای افزایش سرانه فضای سبز برداشته می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !