امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۵۶:۰۰ - پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کنترل بر قیمت طلا می‌تواند بازار مسکن را متعادل کند
گیلنا – عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی کنترل قیمت زمین و مصالح را در قیمت مسکن مفید فایده دانست و گفت: به نظر می‌رسد کنترل قیمت زمین و مصالح ساختمانی تابعی از قیمت طلا باشد. به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی ، با اشاره به اینکه مسکن به‌عنوان دارایی در سبد زندگی […]

گیلنا – عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی کنترل قیمت زمین و مصالح را در قیمت مسکن مفید فایده دانست و گفت: به نظر می‌رسد کنترل قیمت زمین و مصالح ساختمانی تابعی از قیمت طلا باشد.

کنترل بر قیمت طلا می‌تواند بازار مسکن را متعادل کند

به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی ، با اشاره به اینکه مسکن به‌عنوان دارایی در سبد زندگی محسوب می‌شود، اظهار کرد: یکی از عواملی که در هزینه‌های زندگی مردم تأثیرگذار بوده و تابع عرضه و تقاضا و بازارهای پولی و مالی هست، مسکن است.

وی با بیان اینکه مسکن در کشور ما بخش زیادی از درآمد خانواده‌های سطح متوسط و ضعیف را به خود اختصاص می‌دهد، افزود: راهکار کوتاه ساماندهی مسکن، سیاست‌های پولی انبساطی است با پرداخت تسهیلات کم‌بهره بانکی برای ساخت مجموعه‌های مسکن با رعایت تمامی استانداردهای مجتمع سازی است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی همچنین بر حمایت از سازندگان از طریق وام‌های کم‌بهره و همچنین سرمایه‌گذاری برای ساخت مسکن تأکید کرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنترل بر قیمت طلا می‌تواند بازار مسکن را متعادل سازد، تصریح کرد: عاملی که در کنترل قیمت مسکن می‌تواند مفید فایده باشد، کنترل قیمت زمین و مصالح ساختمانی است که به نظر می‌رسد تابعی از قیمت طلا باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !