امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۱۷:۱۱ - شنبه ۱۷ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام قدردانی فرمانده سپاه رودبار از تلاش های صورت گرفته در راستای مقابله با کرونا ویروس
    گیلنا- فرمانده سپاه شهرستان رودبار در پیامی از تلاش های صورت گرفته راستای مقابله با کرونا ویروس و خدمات رسانی به مردم شریف این شهرستان قدردانی کرد.   به گزارش گیلنا از رودبار در پیام سرهنگ پاسدار جاوید فلاح آمده است؛     بسم الله الرحمن الرحیم   یامن اسمه دوا وذکره شفا […]

 

 

گیلنا- فرمانده سپاه شهرستان رودبار در پیامی از تلاش های صورت گرفته راستای مقابله با کرونا ویروس و خدمات رسانی به مردم شریف این شهرستان قدردانی کرد.

 

به گزارش گیلنا از رودبار در پیام سرهنگ پاسدار جاوید فلاح آمده است؛

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یامن اسمه دوا وذکره شفا

 

یاالله یارحمن یارحیم. یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک.

(( یادمان باشد مردم ولی نعمتمان هستند))

سلام وصلوات برمهدی فاطمه و سلام برشما چشم انتظاران ظهور آن یگانه منجی .

سلام برشهدا و امامین انقلاب اسلامی.

این روزها و شبها چه صحنه های عجیبی است ….. فرزندانی شجاع و دلیر و کارآشنا و ایثارگر ، از کادر پزشکی تا پرستاران و نیروهای درمانی وخدماتی که چون جامعه خدوم و زحمت کش عرصه سلامت، که حقیقتا مدافعان سلامت هستند تا جوانان عزیز بسیجی وهلال احمری و… مردم خودجوش و گروههای جهادی تا کارگران شریف شهرداریها و متولیان امور شهرها و روستاها ؛روح ایثار وجوانمردی و غیرت را در جامعه زنده میسازد.

اینجانب بعنوان شهروندکوچکی در کنار چنین مردان و زنانی بر خود میبالم …

لذا از تک تک بسیجیان عزیزم میخواهم تا مصمم تر و دقیق تر و جدی تر از گذشته، تمام سرمایه مادی و جانی و آبرویی خود را برای سلامت وتندرستی مردم عزیز و شریف شهرستان بکار گیرید و با شیوه های متنوع فرهنگی هنری و ارتباط جمعی ،بدون کمترین آسیب و هزینه ی نامربوط…نسبت به آگاهسازی وکمک رسانی به آحادمردم در تمام محلات شهری و روستایی. اقدام لازم صورت دهید.

وحدت و همدلی رمز پایداری ماست.

درضمن از اصحاب رسانه ای که با درج خبرهای امیدوارکننده و صادقانه و منصفانه ، نشاط و امید و سرزندگی را در جامعه. نشر میدهند سپاسگزارم.

اینجانب از زحمات خالصانه وشبانه روزی، مسولین محترم شهرستان، بخشداران، دهیاران، شهرداران، شوراهای شهر و روستا، آحاد بسیجیان در پایگاهها و حورزه ها و گردانهای یکم و دوم امام حسین(ع) شهرستان وگروههای جهادی وتمام اصناف و گروهها که خدمت صادقانه را مثل همیشه منش رفتاری وعملی و خدمت بی منت به این مردم عزیز قرارداده اند ،بویژه متولیان امر بهداشت ودرمان و سلامت شهرستان سپاسگزارم.

 

سرباز کوچک ولایت

خادم مردم شریف شهرستان

سرهنگ پاسدار جاوید فلاح گنجه

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رودبار

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !