امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۵۴:۲۶ - سه شنبه ۱۷ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
الگوبرداری مدیریت پسماند کیاشهر از نوشهر
شهردار بندرکیاشهر، برای بررسی مراحل احداث کارخانه امحاء پسماند کوچک‌مقیاس از روند فعالیت زباله‌سوز و نیروگاه تبدیل انرژی نوشهر بازدید کرد.

 

 

 

 

به‌گزارش پایگاه خبری گیلنا، «مرتضی عاطفی» شهردار بندرکیاشهر، برای بررسی مراحل احداث کارخانه امحاء پسماند کوچک‌مقیاس از روند فعالیت زباله‌سوز و نیروگاه تبدیل انرژی نوشهر بازدید کرد.

در این بازدید، بهروز امامی مدیر عامل شرکت «تی‌تی‌اس» احداث‌کننده مجموعه دستگاه‌های امحاء زباله در ایران، به توضیحاتی در مورد نحوه کارکرد دستگاه‌ها و بخش‌های فعال در کارخانه نوشهر  [نوار تفکیک، درایر، زباله‌سوز و تصفیه شیرابه (در حال احداث)] پرداخت.

 

همچنین در ادامه، مدیر نیروگاه تبدیل پسماند به برق نوشهر نیز روند فعالیت و تبدیل زباله به انرژی الکتریکی را تشریح کرد.

«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر نیز ضمن توضیح فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری در مقوله مدیریت پسماند، اظهار کرد: این بازدید به‌جهت بررسی بهترین راهکارها و تحقیق و پژوهش صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه  روزانه ۲۰ تن زباله در بندر کیاشهر  تولید می شود، افزود: با برنامه‌های آموزشی که شهرداری در محلات و بصورت خانه‌به‌خانه به اجرا در آورده است، حدود ۵ تا ۶ درصد آن با تفکیک از مبدا مدیریت می‌شود و با برنامه‌ریزی جهت تفکیک در محل دپو و بهره‌گیری از دستگاه‌ درایر (خشک‌کننده زباله به جهت کم کردن حجم و از بین بردن شیرابه‌های مضر) بخش اعظمی از چالش پسماند در این شهر بندری مرتفع می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !