امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۲۵:۵۶ - سه شنبه ۱۳ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره صمت فومن خبر داد:
کشف بیش از ۲۰۰ جعبه مواد غذایی و شوینده احتکار شده در فومن
گیلنا – رئیس اداره صمت فومن از کشف ۲۱۸ جعبه مواد غذایی و شوینده به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد. جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن  اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر احتکار مقداری مواد غذایی و شوینده در منزل مسکونی فردی در شهرستان فومن […]

گیلنا – رئیس اداره صمت فومن از کشف ۲۱۸ جعبه مواد غذایی و شوینده به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن  اظهار کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر احتکار مقداری مواد غذایی و شوینده در منزل مسکونی فردی در شهرستان فومن موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان و دستور قضائی و همراهی اداره آگاهی و نیروی انتظامی و بازرسان اداره صمت با حضور در منزل این فرد مقادیر زیادی مواد غذایی اعم از انواع روغن نباتی، رب و پودرهای شوینده کشف شد.

رئیس اداره صمت فومن با بیان اینکه در این بازرسی ۲۱۸ جعبه روغن نباتی، رب و مواد شوینده کشف شد، گفت: ارزش این تعداد جعبه بیش از ۱۱۰ میلیون تومان بوده که تحت عنوان تخلفات قاچاق، احتکار و عدم اعلام موجودی تشکیل پرونده و به مرجع قضائی معرفی شد

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !