امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۲۵:۳۳ - یکشنبه ۲۹ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بانوان رشتی صاحب اورژانس شدند
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از راه‌اندازی اورژانس بانوان در رشت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این تیم اورژانس متشکل از یک کارشناس پرستاری و یک کارشناس مامایی جهت امدادرسانی در اورژانس‌های احتمالی بانوان آماده خدمت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، جمشید محمدی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار نخستین اورژانس بانوان رشت طی روزهای آتی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به‌ضرورت حضور بانوان اورژانسی جهت امدادرسانی در شرایط بحرانی و اورژانس‌های مربوط به زنان، اولین پایگاه اورژانس بانوان در شهر رشت به‌صورت ۱۲ ساعته شروع به کار خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه با افتتاح اورژانس بانوان، خدمات پیش بیمارستانی برای بانوان رشتی تسهیل می‌شود، افزود: تیم اورژانس بانوان متشکل از یک کارشناس پرستاری و یک کارشناس مامایی جهت امدادرسانی در اورژانس‌های احتمالی بانوان در شهر رشت آماده خدمت می‌شوند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به افزایش تعداد بانوان تحصیل‌کرده در رشته‌ی فوریت‌های پزشکی در کل کشور، گفت: امید است شاهد افزایش پایگاه‌های اورژانس مختص بانوان در گیلان باشیم و بتوانیم این خدمات را در جای‌جای استان توسعه دهیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !