امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۴۵:۰۱ - سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ورود ۵۰۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی گیلان/کاهش جرائم اولویت اصلی
رئیس کل دادگستری گیلان: ورود ۵۰۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی گیلان/کاهش جرائم اولویت اصلی رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به ورود حدود ۵۰۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی در این استان، گفت: اولویت اصلی قوه قضاییه کاهش وقوع جرائم است. به گزارش گیلنا به نقل از خبرنگار مهر، احمد سیاوش پور پیش […]

رئیس کل دادگستری گیلان:

ورود ۵۰۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی گیلان/کاهش جرائم اولویت اصلی

ورود ۵۰۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی گیلان/کاهش جرائم اولویت اصلی

رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به ورود حدود ۵۰۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی در این استان، گفت: اولویت اصلی قوه قضاییه کاهش وقوع جرائم است.

به گزارش گیلنا به نقل از خبرنگار مهر، احمد سیاوش پور پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه که در سالن اجتماعات دادگستری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم قوه قضائیه برقراری عدل و عدالت در سطح جامعه است، گفت: در صورت انجام درست وظایف محوله بر اساس قانون اساسی شاهد موفقیت‌های بزرگی در سطح جامعه خواهیم بود.

سیاوش پور همچنین با بیان اینکه حضور به موقع دستگاه قضا در امور زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های دستگاه قضا تعامل و همکاری با سایر قوا در راستا حرکت به سمت پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر کشور است.

وی با اشاره به اینکه نبود عدالت در سطح جامعه ایجاد خلأ می‌کند، بیان کرد: وجود عدالت و امنیت از مهم‌ترین ملزومات توسعه در هر جامعه‌ای است اگر عدالت نباشد نمی‌توانیم شاهد توسعه، پیشرفت و سرمایه گذاری باشیم.

رئیس کل دادگستری گیلان به وجود تعامل خوب این دستگاه با سایر دستگاه‌ها در سطح استان اشاره و تصریح کرد: دادگستری گیلان در هر موردی که نیاز به همکاری و پشتیبانی برای انجام امور در سطح این استان باشد با سایر نهادها تعامل کرده تا زمینه بهبود وضعیت معیشت مردم، رونق تولید و زمینه‌های ایجاد اشتغال فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های دستگاه قضا است، ادامه داد: دستگاه قضائی در سطح استان با دقت و حساسیت بیشتری در راستای احقاق حق مردم تلاش می‌کند.

سیاوش پور همچنین با اشاره به ورود حدود ۵۰۰ هزار پرونده به دستگاه قضائی استان گیلان، گفت: از این تعداد ۱۳۵ هزار پرونده توسط شورای حل اختلاف رسیدگی شده که یک سوم آنها سازش شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم ۴۰ نفر از قضات و کارکنان دادگستری گیلان با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !