امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۰۲:۱۲ - پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ورود ۱۵۵۰۰ زائر خارجی به آستارا
گیلنا- تاکنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ زائر خارجی عتبات عالیات در قالب ۲۶۰ اتوبوس، ۳۰ مینی بوس و ۸۰ سواری به واسطه مرز زمینی شهرستان آستارا وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده‌اند. به گزارش گیلنا به نقل از فارسخدمات‌دهی به زوار خارجی عتبات عالیات در موکب‌های پایانه مرزی و امام‌الرضا(ع)، امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) این […]

گیلنا- تاکنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ زائر خارجی عتبات عالیات در قالب ۲۶۰ اتوبوس، ۳۰ مینی بوس و ۸۰ سواری به واسطه مرز زمینی شهرستان آستارا وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

ورود 15500 زائر خارجی به آستارا

به گزارش گیلنا به نقل از فارسخدمات‌دهی به زوار خارجی عتبات عالیات در موکب‌های پایانه مرزی و امام‌الرضا(ع)، امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان به آخرین روزهای خود رسیده و طبق اعلام‌ نظر اعضای ستاد اربعین حسینی، آخرین کاروان زوار خارجی عتبات عالیات ۱۹ مهر ماه وارد کشور خواهد شد.

تاکنون خدمات‌دهی در موکب‌های پایانه مرزی و امام‌الرضا(ع)، امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا به زوار خارجی عتبات عالیات رضایت‌بخش بوده و براساس نظرخواهی صورت‌گرفته از زوار آذری، گرجستانی و روسی، آن‌ها در مجموع از خدماتی که در موکب‌ها ارائه می‌شود راضی هستند.

اعضای ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا و مسؤولین استانی عضو ستاد نیز به صورت روزانه از موکب‌ها و چگونگی ارائه خدمات به زوار خارجی عتبات عالیات بازدید میدانی به عمل آورده و در صورت بروز مشکل و وجود کاستی دستور به رفع آن می‌دهند.

ولی داداشی نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس و عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش که به عنوان شهرستان معین ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا انتخاب شده است امروز از نحوه خدمات‌دهی به زوار خارجی عتبات عالیات در موکب‌های امام‌الرضا(ع) امام‌زادگان و پایانه مرزی بازدید به عمل آوردند.

ستار علی‌زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان نیز روز گذشته در بازدید سرزده از موکب امام‌الرضا(ع) امام‌زادگان و پایانه مرزی نحوه خدمات‌دهی به زوار خارجی عتبات عالیات را خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شهرستان آستارا در استقبال از زوار خارجی اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته‌اند.

سرهنگ سهراب سجادی فرمانده مرزبانی استان گیلان نیز دو روز پیش در جریان دیدار چهره به چهره با زوار خارجی عتبات عالیات در پل مرزی دیدار دیپلماتیک با مرزبانان جمهوری آذربایجان، استقرار تیم پزشکی و توزیع دوهزار عدد بروشور و زندگی‌نامه امام حسین(ع) را از جمله اقدامات هنگ مرزی شهرستان آستارا دانست.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان نیز چند روز پیش در جریان بازدید سرزده از موکب پایانه مرزی، میزبانی مرزنشینان غرب گیلان از زوار خارجی عتبات عالیات را خوب ارزیابی کرد و گفت: نیمی از مأموریت اربعین حسینی در سطح استان به دوش شهرستان آستارا است.

منصور بابایی مدیر پایانه مرزی شهرستان آستارا آخرین ورودی‌های زوار خارجی عتبات عالیات به خاک جمهوری اسلامی ایران را ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد زائر اربعین حسینی در قالب ۲۶۰ اتوبوس، ۳۰ مینی‌بوس و ۸۰ سواری به واسطه مرز زمینی این شهرستان وارد کشور شده‌اند.

به گزارش گیلنا، امسال دو موکب با ۱۸ غرفه در محل محوطه پایانه مرزی و آستان امام‌زادگان ابراهیم و قاسم (ع) شهرستان آستارا با هدف استقبال، اسکان و پذیرایی از زوار خارجی راه‌اندازی شده است که ۱۲۰ خادم زن و مرد مسئولیت خدمات‌رسانی به زوار خارجی عتبات عالیات را عهده‌دار هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !