امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۹:۳۴:۲۸ - پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت گیلان خبر داد
بهره برداری ۱۱ طرح صنعتی همزمان با سفر سرپرست وزارت صمت به گیلان
به گزارش گیلنا از رشت، همزمان با هفته ششم “پویش تولید، تداوم امید”، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به گیلان سفر و ۱۱ واحد صنعتی با تولیدات متنوع به صورت همزمان آغاز بکار خواهند نمود. رئیس سازمان صمت گیلان حضور مقام عالی وزارت در گیلان را تاکید بر تداوم جهش تولید […]

به گزارش گیلنا از رشت، همزمان با هفته ششم “پویش تولید، تداوم امید”، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به گیلان سفر و ۱۱ واحد صنعتی با تولیدات متنوع به صورت همزمان آغاز بکار خواهند نمود.
رئیس سازمان صمت گیلان حضور مقام عالی وزارت در گیلان را تاکید بر تداوم جهش تولید و پویایی صنعتی گیلان دانست و اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری پروژه های صنعتی که همزمان با سفر دکتر مدرس خیابانی به بهره برداری رسیده در مجموع بیش از ۹۶۲ میلیارد تومان است که زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰۲ نفر به صورت مستقیم در گیلان فراهم شده است.
فرهاد دلق پوش در خصوص واحدهای مورد بهره برداری و افتتاحیه ها، عنوان کرد : سه واحد صنعتی در زمینه قطعات خودرو ، انواع اوراق فشرده MDF و قطعات کولر اسپیلت و همچنین رونمایی از طرح داخلی سازی قطعات خودرو در راستای جهاد خودکفایی در این زمینه با حضور وزیر صمت و معاونین وزارت و استاندار مورد بهره برداری قرار گرفت که در این قطار تولید ۸ طرح صنعتی دیگر نیز فعالیت خود را آغاز نمودند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !