امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۹:۴۱ - چهارشنبه ۴ فرو ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تابستان در بهارِ گیلان
گیلنا- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به فعالیت جریانات جنوبی و وزش شدید باد گرم در استان، گفت: دمای هوا نیز ۱۰ تا ۱۵ درجه افزایش می یابد. به گزارذش گیلنا از رشت، محمد دادرس  با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است، افزود: وزش باد گرم شدید […]

گیلنا- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به فعالیت جریانات جنوبی و وزش شدید باد گرم در استان، گفت: دمای هوا نیز ۱۰ تا ۱۵ درجه افزایش می یابد.

به گزارذش گیلنا از رشت، محمد دادرس  با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است، افزود: وزش باد گرم شدید یا خیلی شدید در مناطق جلگه‌ای و کوهستانی و دامنه‌های از مهم‌ترین پدیده‌های جوی پیش بینی شده برای امروز و فردا در گیلان است.

وی با بیان اینکه در این مدت در نواحی جلگه‌ای و سواحل پدیده مه و کاهش دید افقی مورد انتظار است، گفت: برای امروز و فردا با شکل گیری جریانات ناپایدار در برخی مناطق گیلان به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها شرایط برای وقوع رگبار باران، رعد و برق از احتمال وقوع تگرگ پیش بینی می‌شود.

دادرس در ادامه با اشاره به اینکه به تدریج از اواخر وقت پنج‌شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی افزایش ابر و وزش باد روند کاهش دما در استان گیلان فراهم می‌شود، افزود: در این مدت در برخی نقاط شاهد بارندگی و احتمال رعد و برق تا اواسط هفته آینده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای امروز آسمان اکثر نقاط استان گیلان قسمت ابری تا ابری و در پاره‌ای از مناطق رگبار باران و رعد و برق و احتمال وقوع تگرگ پیش بینی شده است، ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۸۰ سانتی‌متر بوده و فعالیت در آن نیز با احتیاط مناسب است.

مدیر کل هواشناسی گیلان ضمن هشدار به مسافران و شهروندان برای عدم روشن کردن آتش در مناطق جنگلی، گفت: دمای هوای گیلان ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !