امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۱۷:۰۷ - پنج شنبه ۱۲ خرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قول مساعد «جایکا» برای احیای تالاب انزلی
سفیر ژاپن در ایران با اشاره به همکاری های این کشور برای احیای تالاب انزلی، گفت: ژاپن می تواند با انتقال تجربیات و فناوری های نوین به احیای این تالاب کمک کند.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، کازو توشی آیکاوا در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به علاقه مردم ژاپن به ایران، بر لزوم افزایش همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

وی با اشاره به همکاری متخصصان ژاپنی برای احیای تالاب انزلی، اضافه کرد: ژاپن می‌تواند با انتقال تجربه و فناوری‌های نوین در احیای این تالاب کمک مؤثری داشته باشد.

سفیر ژاپن در ایران در ادامه بررسی نتیجه فعالیت‌های سازمان همکاری‌های بین المللی ژاپن (جایکا) در تالاب انزلی را از اهداف سفرش به گیلان عنوان کرد و افزود: کمیته مدیریت تالاب انزلی با حضور گروه ژاپنی از سال ۲۰۱۹ به دلیل شیوع کرونا برگزار نشده است.

وی اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده سازمان همکاری‌های بین المللی ژاپن دوباره اقدامات خود برای احیای تالاب انزلی بر اساس تعهدات خود را آغاز می‌کند.

آیکاوا با تأکید به اهمیت و ابعاد گسترده حفاظت از محیط زیست، ادامه داد: فرهنگ سازی و آموزش مردم برای مدیریت پسماند به ویژه تفکیک زباله از مبدا در این زمینه ضرورت دارد.

سفیر ژاپن در ایران با تاکید بر همکاری‌های اثربخش جایکا در گیلان، خواستار ارائه گزارش ارزیابی عملکرد سازمان همکاری‌های بین المللی ژاپن در تالاب انزلی توسط استانداری گیلان به این سفارتخانه برای رفع نواقص و کمبودها شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !