امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۴۰:۰۶ - شنبه ۲ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید استاندار گیلان بر تعطیلی بازار و مراکز تجاری
استاندار گیلان با اظهار نگرانی از رفت‌وآمدها خصوصاً در دو روز آخر سال در شهرهای استان به‌ویژه در مرکز استان و در بازارها گفت: این حجم تردد زمینه‌ساز بروز نگرانی‌ها در مورد انتقال این ویروس شده که ممکن است طی ۱۰ روز آینده خود را نشان دهد. به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع پس […]

استاندار گیلان با اظهار نگرانی از رفت‌وآمدها خصوصاً در دو روز آخر سال در شهرهای استان به‌ویژه در مرکز استان و در بازارها گفت: این حجم تردد زمینه‌ساز بروز نگرانی‌ها در مورد انتقال این ویروس شده که ممکن است طی ۱۰ روز آینده خود را نشان دهد.

آثار منفی حضور مردم در بیرون از منازل تا ۱۰ روز آینده/ مراکز تجاری و بازار باید تعطیل شود

به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع پس از جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مبارزه با کرونا که به ریاست رئیس‌جمهوری در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات و تصمیمات ستاد ملی اظهار کرد: پیش‌تر در مورد ساعت فعالیت پاساژها و مراکز تجاری در ستاد استانی تصمیم‌گیری شده بود و مردم و بازاریان همکاری‌های خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه در برخی شهرها ازجمله رشت، تعطیلی‌های بازار و مراکز تجمع، حداقلی بود، افزود: اکنون‌که ستاد ملی تصمیم به تعطیلی مراکز تجاری و خرید، پاساژها، بازارچه‌ها و مراکز تجمع تجاری تا نیمه فروردین‌ماه گرفته باید این تصمیم با مدیریت فرمانداران و همکاری بازاریان و مردم، اجرایی شود.

استاندار گیلان با تأکید بر باز بودن مراکز عرضه آذوقه و اقلام روزمره مردم و داروخانه‌ها بیان کرد: بسیاری از هم استانی‌ها دیدوبازدیدهای نوروزی را به حداقل رسانده و از طریق تلفن و فضای مجازی به بستگان و دوستان خود تبریک گفته‌اند ولی متأسفانه تعدادی نیز در بی‌توجهی به توصیه‌ها، در خیابان‌ها بخصوص بازارها حضور یافتند.

زارع با اعلام هشدار نسبت به حضور مردم در خیابان و معابر عمومی گفت: این رفت‌وآمدها خصوصاً طی دو روز آخر سال در شهرهای استان به‌ویژه در مرکز استان و در بازارها، زمینه‌ساز بروز نگرانی‌ها در مورد انتقال این ویروس شده که ممکن است طی ۱۰ روز آینده خود را نشان دهد.

وی با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده از تردد مسافران نوروزی طی سه روز منتهی به پایان سال و نیز آغاز سال جدید خاطرنشان کرد: میانگین این ترددها و مسافرت‌ها در سراسر کشور ۵۰ درصد مدت مشابه قبل بود که عنوان شد استان‌های شمالی کاهش بیشتری نسبت به میانگین کشوری داشته‌اند ولی شایسته است مردم، همچنان توصیه‌های بهداشتی کارشناسان را جدی بگیرند.

استاندار گیلان بر لزوم توجه به ادامه ضدعفونی کردن و گندزدایی محیط‌های جغرافیایی از سوی شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و نیروهای نظامی سپاه و ارتش تأکید کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !