امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۴۹:۰۵ - جمعه ۱ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گروه‌های جهادی مصداق بارز برون‌داد «جهش تولید»
گیلنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان فعالیت گروه‌های جهادی، مجموعه‌های مردمی، هیئات مذهبی و مساجد را از مصادیق بارز «جهش تولید» عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌های برون‌رفت از تحریم‌های ظالمانه دشمن توجه به ظرفیت‌های اقتصادی درون کشور است. به گزارش  گیلنا  از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ به نام […]

گیلنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان فعالیت گروه‌های جهادی، مجموعه‌های مردمی، هیئات مذهبی و مساجد را از مصادیق بارز «جهش تولید» عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌های برون‌رفت از تحریم‌های ظالمانه دشمن توجه به ظرفیت‌های اقتصادی درون کشور است.

گروه‌های جهادی مصداق بارز برون‌داد «جهش تولید»

به گزارش  گیلنا  از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ به نام «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از راه‌های برون‌رفت از تحریم‌های ظالمانه دشمن توجه به ظرفیت‌های اقتصادی درون کشور است که رهبر حکیم انقلاب بارها همگان را به بنیه‌های داخلی تشویق کردند.

وی فعالیت گروه‌های جهادی، مجموعه‌های مردمی، هیئات مذهبی و مساجد را از مصادیق بارز «جهش تولید» عنوان کرد و افزود: در ایام شیوع بیماری کرونا کارگاه‌های کوچک تولید ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده و غیره در خانه‌ها و مساجد، حجم تولید در استان را به بیش از ۷۰ برابر افزایش داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه بازار مصرف ابتدایی جهش تولید جمعیت ۸۰ میلیونی کشور ما است، گفت: بازار ۴۰۰ میلیون نفری کشورهای همسایه فرصت مناسبی برای ما است و اگر دولت‌مردان این مسائل را در نظر بگیرند، یقیناً شعار امسال به ثمر خواهد رسید.

مهدوی با بیان اینکه جهش تولید با کمترین سرمایه اما با یک نقشه راه جهادی و انگیزه بالا امکان‌پذیر است، تصریح کرد: بازار کشور مسلمان عراق با توجه به تعلقات مذهبی و پیوندهایی به برکت مناسبت‌هایی مانند مراسم اربعین مشتاق حضور تولیدات ایرانی است و مسؤولین باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در ایام مقابله با بیماری کرونا دیدیم که اگر مجموعه‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی و مساجد همت کنند می‌توانند در حوزه یاری‌رساندن به‌نظام تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور یاوری کنند، افزود: اگر دولت از این کارگاه‌های تولیدی کوچک حمایت کند، این مجموعه‌ها می‌توانند بسیاری از کالاها مانند لباس، تولید ماسک و اقلام خوراکی که حتی نیاز به سرمایه زیاد ندارد را تولید کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه یکی از گزاره‌های مهم اقتصاد مقاومتی ساماندهی به تولید داخلی و کارگاه‌های کوچک تولیدی برای تأمین اقلام جزئی کشور و جلوگیری از خروج ارز می‌باشد، تصریح کرد: «جهش تولید» یک امر نجات‌بخش است که آثار فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در کشور دارد و اگر کشور به یک استقلال اقتصادی برسد و از بیماری اقتصاد تک‌محصولی و تحریم‌های ظالمانه رهایی پیدا کند، قوام بیشتری خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه استقلال اقتصادی سبب افزایش رنگ و بوی رونق معیشت در زندگی خواهد شد و تعیین شعارها از سوی رهبر انقلاب بارنگ و بوی اقتصادی برای ملت ما نجات‌بخش است و قدم اول تمدن‌سازی است، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب آرمان بلند این ملت قبل از ظهور امام زمان (عج) ساختن تمدن نوین اسلامی است که یکی از مهم‌ترین گزاره‌ها رسیدن به استقلال اقتصادی است.

مهدوی با بیان اینکه استقلال اقتصادی زمانی اتفاق می‌افتد که رونق تولید تبدیل به جهش تولید شود و این جهش تولید پایه‌های اقتصاد سالمی است که ابزار تسلط را از سلطه‌گران جهان گرفته و آن‌ها را خلع سلاح می‌کند، افزود: یکی از الطاف خفیه الهی در تحریم‌های ظالمانه توجه دولتمردان به ظرفیت‌های داخلی است که می‌توانیم شاهد اقتصادی پویا و رونق زندگی مردم ذیل فرهنگ دینی و اسلامی باشیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !