امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۰۵:۵۹ - جمعه ۱۱ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام یکصد دانش اموز رودباری به اردوی راهیان نور
  گیلنا/ فرمانده سپاه رودبار از اعزام یکصد دانش آموز بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور خبر داد. سرهنگ جاوید فلاح در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به اهمیت و جایگاه حضور دانش آموزان به مناطق عملیاتی کشور، اظهار کرد: «راهیان نور» سفر معنوی است […]

 

گیلنا/ فرمانده سپاه رودبار از اعزام یکصد دانش آموز بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.

سرهنگ جاوید فلاح در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به اهمیت و جایگاه حضور دانش آموزان به مناطق عملیاتی کشور، اظهار کرد: «راهیان نور» سفر معنوی است که موجب سیقل دادن روح و روان افراد می شود.
به گفته وی، حضور نسل جوان در مناطق عملیاتی کشور یک کلاس درس بزرگ است که آنها را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می کند.
فرمانده سپاه رودبار با اشاره به حضو یکصد دانش آموز این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت؛ همزمان با سراسر کشور دانش آموزان شهرستان رودبار، از مناطق عملیاتی جنوب کشور نظیر دهلران، دوکویه، دزفول، دهلاویه، فکه، چزابه و … بازدید می کنند.
وی با تاکید بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های اسلامی به نسل جوان بویژه دانش آموزان افزود: سردار سلیمانی تربیت یافته فرهنگ راهیان نور و دفاع مقدس است و «راهیان نور» می تواند پرورش دهنده سلیمانی ها باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !