امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۰۲:۴۳ - دوشنبه ۱۴ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح بزرگترین پروژه پرورش قارچ استان و مکانیزه شمال کشور در رشت با حضور «ابتکار»
گیلنا – در سومین روز از دهه فجر بزرگترین پروژه پرورش قارچ استان و مکانیزه شمال کشور در روستای کلش طالشان شهرستان رشت به بهره برداری رسید.   به گزارش گیلنا از رشت،  همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، بزرگترین پروژه پرورش و تولید قارچ […]

گیلنا – در سومین روز از دهه فجر بزرگترین پروژه پرورش قارچ استان و مکانیزه شمال کشور در روستای کلش طالشان شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

 

به گزارش گیلنا از رشت،  همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، بزرگترین پروژه پرورش و تولید قارچ استان و مکانیزه شمال کشور با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در روستای کلش طالشان شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی که در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث شده، سالانه ۶۵۰ تن ظرفیت تولید قارچ دکمه ای دارد.

در این واحد تولیدی که از فنآوری های جدید و استاندارد استفاده شده، زمینه اشتغال مستقیم برای ۵۷ نفر فراهم است.

گفتنی است برای اجرای این پروژه تسهیلات اشتغال روستایی (کارا ) به مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰  میلیون تومان و تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ سه میلیارد تومان پرداخت شده است.

استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر اظهار داشت: کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و گام نهادن برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهم ترین تاکیدات رئیس جمهوری است.

ارسلان زارع با بیان اینکه در جهت رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری گام‌های موثری در استان برداشته شده، از افتتاح واحدهای دیگری تا پایان سال جاری خبر داد.

بهره برداری همزمان از ۱۱ پروژه آب روستایی رشت، بازدید از طرح ایجاد اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار، افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان سرپرست خانوار این شهرستان و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی استان از دیگر برنامه های ابتکار در سفر به گیلان است.

در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و این پروژه ها در حوزه های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !