امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۲۶:۱۰ - دوشنبه ۱۰ آبا ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خبر امیدوارکننده استاندار برای احیای واحدهای صنعتی گیلان
گیلنا- استاندار گیلان با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای صنعتی در این استان، گفت: موانع موجود در مسیر تولید این واحدها شناسایی و رفع می شود. به گزارش گیلنا از صومعه سرا، اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع ابریشم گیلان در شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه حجت الاسلام رئیسی در دوران […]

گیلنا- استاندار گیلان با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای صنعتی در این استان، گفت: موانع موجود در مسیر تولید این واحدها شناسایی و رفع می شود.

موانع مسیر تولید واحدهای صنعتی گیلان شناسایی و رفع می شود

به گزارش گیلنا از صومعه سرا، اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع ابریشم گیلان در شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه حجت الاسلام رئیسی در دوران ریاست قوه قضائیه از این کارخانه بازدید و خواستار راه‌اندازی خط تولید این واحد مهم صنعتی شده بود.

وی با بیان اینکه در حاضر تنها ۲۰ درصد کارخانه ابریشم فعال است، افزود: باید تلاش شود تا این ظرفیت به بیش از ۸۰ درصد برسد.

عباسی در ادامه با تأکید بر ضرورت پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش برای رونق فعالیت‌ها، گفت: باید موانع موجود در مسیر تولید واحدهای صنعتی در کارگروه رفع موانع مطرح، بررسی و برطرف شود.

وی با تأکید بر حمایت از واحدهای تولیدی، اضافه کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی در سطح شهرک‌های صنعتی استان گیلان تعطیل است که از همه فرمانداران خواسته شده تا گزارشی از وضعیت این واحدها تهیه و علت تعطیلی را نیز اعلام کنند.

استاندار گیلان در ادامه نباید امکانات و تجهیزات موجود در واحدهای تولیدی بلا استفاده بماند، تصریح کرد: گیلان ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با همراهی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و تولید، تأکید کرد: کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری را برگزار و اقدامات لازم برای اجرای طرح‌های اشتغال در گیلان انجام می‌شود.

استاندار گیلان همچنین به وجود زمین‌های بلااستفاده در شهرک‌های صنعتی استان اشاره و با تأکید بر ضرورت احصا آنها برای عرضه به سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: اگر سرمایه‌گذاری برای ورود به عرصه تولید اعلام آمادگی کند و بهانه نبود زمین آورده شود، با مدیر بانک یا دستگاهی که کارشکنی کند برخورد می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !