امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱:۵۷:۲۷ - چهارشنبه ۳۱ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس خانه معدن استان گیلان:
تاکید بر حمایت ویژه از سیمان خزر / چراغ تولید را روشن نگه می داریم
رئیس خانه معدن استان گیلان تاکید کرد: پشتیبانی حداکثری  در سال ۱۴۰۱ از تولید به ویژه حمایت از سیمان خزر  از مهمترین امور خانه معدن خواهد بود .

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا رئیس خانه معدن استان گیلان با دکتر اسحق جمال مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در محل دفتر این شرکت دیدار کرد .

در این دیدار دکتر اسحق جمال امیدی  مدیرعامل سیمان خزر با تقدیر از حمایت‌های شخص دکتر اسدی و مجموعه معظم خانه معدن از سیمان خزر بعنوان (بزرگترین واحد تولید کننده سیمان در استان ) و همچنین  در تمامی عرصه‌ها در سال ۱۴۰۰به ویژه حل و فصل اختلاف سنواتی در معدن تخت آسمان با شرکت سیمان ساز لوشان، تسریع در تهیه سوخت جایگزین (مازوت) و ارائه راهکارهای بهره برداری اصولی، بهینه و به صرفه از معادن تقدیر و تشکر کرد.

وی از هم دلی و هم افزایی وی در برنامه ریزی برای افزایش برداشت پروانه بهره‌برداری معادن سیمان خزر همگام با منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ را مایه دلگرمی و مباهات دانست و افزود:  جلسات برگزار شده با خانه معدن  از موثرترین و موفق‌ترین جلسات در سال ۱۴۰۰  بوده و قطعاً در پایان سال جدید نیز به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

مدیر عامل شرکت سیمان خزر  با اشاره به نقش سیمان خزر در تامین سیمان مورد نیاز گیلان گفت: تولید و تحویل کافی و بموقع محصولات باکیفیت این شرکت که حدود ۷۰ درصد نیاز استان را پوشش داده، قطعا  اجرای منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در اجرای شعار سال تولید ، دانش بنیان ،اشتغال آفرین  تمامی مسئولین موجبات تداوم فعالیت وادامه روند رو به رشد این واحد تولیدی  را در سال ۱۴۰۱ فراهم خواهد کرد.

 

دکتر اسدی رئیس خانه معدن استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید بخصوص نامگذاری سال جاری (تولید،  دانش بنیان ، اشتغال آفرین)، خانه معدن را همواره حافظ منافع کارخانجات تولیدی با توان مضاعف در سال ۱۴۰۱ به ویژه شرکت سیمان خزر دانست و بیان کرد: برای حمایت از تولید و اشتغال از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !