امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۲۴:۲۲ - سه شنبه ۸ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چندصدایی عامل عقب ماندگی گیلان/ فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شده است
استاندار گیلان با اشاره به ارتباط تنگاتنگ خود با مجمع نمایندگان و مدیران عالی رتبه کشور، چند صدایی را علت اصلی عقب ماندگی گیلان برشمرد و گفت: فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شده و از تمام اصحاب سرمایه و اشتغال آفرین استقبال می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، اسدالله عباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: رویکرد مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر سر لوحه کاری همه مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به فضای خوب ایجاد شده در حوزه سرمایه گذاری، افزود: دیپلماسی دولت تعامل با کشورهای همسایه است و در همین راستا روابط مؤثر و سازنده‌ای با کشورهای مختلف برقرار کردیم و اعمال این سیاست‌ها منجر به افزایش ۲۶ درصدی تعداد طرح‌ها و ۶۴ درصدی اعتبارات شد.

وارث کارهای بر زمین مانده گذشته هستیم

استاندار گیلان با اشاره به روند پیشرفت طرح‌های ساماندهی پسماند بیان کرد: دو خطی که برای شهاب خودرو است تا اواخر شهریور باید بهره‌برداری شود و کار را آغاز کند و دو خط دیگر نیز به همین ترتیب فعال می‌شوند و هزار تن پسماند پردازش و بخشی نیز به کود آلی تبدیل می‌شود و بخشی نیز ریجکت می‌شود.

عباسی، پسماند را ابرچالش این استان برشمرد و با تشریح اقدامات دولت در این حوزه پرداخت و بیان کرد: برای پسماند سراوان تصمیمات، قراردادها و کارها انباشته شده بود و در واقع وارث بی برنامگی از گذشته در این حوزه بودیم.

وی با تاکید بر حفاطت از محیط زیست و دغدغه مندی در حوزه پسماند، تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه پسماند و جایگاه زباله سراوان صورت گرفته و این کارها در دراز مدت به نتیجه منتج می شود.

دولت سیزدهم فسادستیز است

استاندار گیلان با بیان اینکه در اواخر دولت گذشته تمام پروژه ها تعطیل شده بود، گفت: دولت سیزدهم با رویکرد مردمی و جهادی وارد عرصه شد و این روبه در گیلان هم پیاده سازی می شود.

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم فسادستیز است، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در مبارزه با فساد اداری در بخش های مختلف دست ما را بگیرند.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ خود با مجمع نمایندگان و مدیران عالی رتبه کشور، چند صدایی را علت اصلی عقب ماندگی گیلان برشمرد و افزود: وفاق و همدلی با مجمع نمایندگان و دیگر مسئولان در کشور فرصتی برای توسعه و پیشرفت استان گیلان است.

فقط روی نقاط ضعف گیلان زوم نکنید

استاندار گیلان با بیان اینکه ظرفیت ها و توانمندی های استان را برجسته کنید، گفت: فقط روی نقاط ضعف گیلان زوم نکنید بلکه این استان سرشار از مواهب و ظرفیت های ارزشمند در بخش های مختلف است.

عباسی با بیان اینکه بسترها برای جذب سرمایه در گیلان فراهم است، اضافه کرد: فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شده و از تمام اصحاب سرمایه و اشتغال آفرین استقبال می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع پسماند و مسائل زیست محیطی در گیلان، افزود: هر دستگاه و نهادی اقداماتس مغایر با حفاظت از محیط زیست باشد با ان برخورد جدی می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !