امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۱۰:۵۸ - چهارشنبه ۵ آبا ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صدای رودبار در سطح ملی شنیده نشده/ وارث عقب ماندگی ها هستیم
    به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار با بیان اینکه با مشکلات شهرستان واقف هستم، گفت: وارث مشکلات و عقب ماندگی های تلمبار شده در شهرستان رودبار هستیم و رفع این مشکلات نیازمند زمان است. وی با اشاره به پیگیری های جدی در صحن علنی مجلس، افزود: در ۱۵ ماه […]

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار با بیان اینکه با مشکلات شهرستان واقف هستم، گفت: وارث مشکلات و عقب ماندگی های تلمبار شده در شهرستان رودبار هستیم و رفع این مشکلات نیازمند زمان است.

وی با اشاره به پیگیری های جدی در صحن علنی مجلس، افزود: در ۱۵ ماه گذشته بیش از ۲۰۰ دقیقه در مجلس سخنرانی کردم که نسبت به نمایندگان ادواری کم نظیر بوده است.

نماینده رودبار در مجلس یازدهم با اشاره به برخی نامهربانی ها علیه وی در فضای مجازی، گفت: عده ای تمام وقت شان را برای تخریب بنده گذاشتند و این خارج از انصاف و وجدان است.

گودرزوند با بیان اینکه صدای رودبار در سطح ملی شنیده نشده، اضافه کرد: در طول سال های گذشته کسی نبوده تا صدای رسای رودبار در سطح ملی باشد و مشکلات و چالش های این شهرستان را در سطح ملی پیگیری کند.

وی با بیان اینکه من قول های کوچه بازاری ندادم، افزود: قول داده بودم که در سطح ملی صدای مردم شهرستان را به گوش مسئولین برسانم و پیگیر سرسخت مشکلات مردمان فهیم شهرستان باشم.

نماینده رودبار در مجلس یازدهم با انتقاد از تخریب های صورت گرفته در محافل و فضای مجازی، گفت: انتظار تشویق ندارم اما انتظار تخریب هم ندارم، اما متاسفانه عده ای با تخریب های گاه بی گاه بنده را مورد لطف خود قرار دادند.

چگینی با دفاع از عملکرد و سابقه عمرانی فرماندار شهرستان رودبار، گفت: فرماندار برای اثربخشی در شهرستان نیاز به زمان دارد و باید به وی فرصت داد و کمک کرد تا مشکلات یکی پس از دیگری برداشته شود.

وی با انتقاد از تنش های آبی در نقاط مختلف شهرستان، افزود: مشکلات زیرساخت های حوزه آب شهرستان می بایست ده سال قبل رفع می شد اما در این سال ها قدم اساسی برای رفع آن برداشته نشد.

نماینده رودبار با بیان اینکه انتقادپذیر هستم، گفت: کارم بی نقص نیست و انتقدات را یم پذیرم و حتما نیازمند مشاوره دلسوزان شهرستان هستم، اما راه تخریب را باید از انتقاد جدا کرد.

گودرزوند گریزی هم به روند احداث سد دیورش زد و اظهار کرد: این پروژه در طی ۷ سال فقط ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در طول سال گذشته این میزان به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

به گفته وی، تاکنون برای اجرای پروژه سد دیورش ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که ۲۳ میلیارد ان تخصیص داده شده است.

 

* تولیدکننده

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !