امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۲۴:۲۲ - سه شنبه ۱۹ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فداکاریهای خبرنگاران در ایام کرونا ستودنی است
گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در این استان گفت: سپاه قدس گیلان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این آمادگی را دارد که در ۲۰ روز دو میلیون نفر را واکسینه کند. به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور در همایش تجلیل روز خبرنگار در سالن همایشات […]

گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در این استان گفت: سپاه قدس گیلان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این آمادگی را دارد که در ۲۰ روز دو میلیون نفر را واکسینه کند.

ایجاد ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در گیلان/ روند واکسیناسیون در گیلان باید تسریع شود

به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور در همایش تجلیل روز خبرنگار در سالن همایشات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاران در جمهوری در تمامی امور پروردگار را در نظر می‌گیرند، اظهار کرد: استکبار در طول ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاش است تا نا امنی را در جامعه ایجاد کنند ولی اصحاب رسانه در کشور همواره با مجاهدت‌های خود بسیاری از نقشه‌های شوم دشمن را از بین برده‌اند.

وی با تشکر از فداکاری‌های اصحاب رسانه در طول ایام کرونا گفت: در طول دوسال گذشته خبرنگاران پا به پای کادر درمانی و مسؤولان بوده و با تهیه گزارش‌های خود به جامعه امید را تزریق کردند و حتی در راه برخی از خبرنگاران جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در این استان افزود: با تلاش‌های صورت‌گرفته و بر اساس آمار ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در گیلان توسط سپاه قدس گیلان انجام شده است ولی روند واکسیناسیون در استان با سرعت نسبت متوسطی در حال انجام است.

عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به تسریع در روند واکسیناسیون در گیلان بیان کرد: سپاه قدس گیلان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این آمادگی را دارد که در ۲۰ روز دو میلیون نفر را واکسینه کند ولی باید واکسن مورد تامین شود که در این خصوص اقدامات لازم در دست انجام است.

وی با تاکید بر اینکه امکانات بهداشتی و درمانی در استان گیلان باید تقویت شود، گفت: حقیقتا گیلان یکی از استان‌های ضعیف در بحث امکانات بهداشتی و درمانی بوده و این کمبود در ایام شیوع کرونا به چشم خورده ولی در طول یکسال گذشته و با پیگیری‌های صورت گرفته تخت‌های آی سی یو و بیمارستانی در گیلان با افزایش مواجه شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !