امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۱۰:۲۳ - شنبه ۱۵ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کرونایی های گیلان از ۳۰۰ نفر گذشتند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هم اکنون ۳۰۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بستری هستند که در مقایسه با روز گذشته کاهش داشته است، افزود: این کاهش مقطعی است که نباید به آن دلخوش کرد.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، فردین مهرابیان با اشاره به اینکه کرونا همچنان در استان گیلان در سایه عادی انگاری و بی توجهی شهروندان جولان می‌دهد، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۸۹ بیمار جدید در بیمارستان‌ها پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بستری هستند که در مقایسه با روز گذشته کاهش داشته است، افزود: این کاهش مقطعی است که نباید به آن دلخوش کرد.

مهرابیان با اشاره به بستری ۴۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه گفت: از این تعداد حال ۴۶ بیمار وخیم گزارش شده و ۱۰۹ بیمار نیز با طی کردن دوره درمان و بهبودی از مراکز درمانی مرخص شدند.

وی به برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و برپایی هیئت‌های عزاداری اشاره و اضافه کرد: شهروندان باید همه نکات بهداشتی را رعایت کرده و برای حضور در این مجالس از ماسک استفاده کنند.

مهرابیان با تأکید بر لزوم توجه به واکسیناسیون گفت: همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از عادی انگاری و واکسیناسیون مهم‌ترین راهکارهای مقابله و پیشگیری از ابتلاء و انتقال ویروس کرونا است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !