امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۳۷:۲۸ - پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان پیرترین استان کشور است
گیلنا –  دومین نشست هم اندیشی ” استقرار جامعه پاسخگو در برابر سلامت سالمندان استان ” به صورت مجازی در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد. به گزارش گیلنا از رشت،در راستای طراحی و اجرای کمپین بازاریابی اجتماعی و بمنظور ترویج مشارکت اجتماعی در مدیریت برنامه های سلامت سالمندان، دومین نشست هم اندیشی […]

گیلنا –  دومین نشست هم اندیشی ” استقرار جامعه پاسخگو در برابر سلامت سالمندان استان ” به صورت مجازی در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلنا از رشت،در راستای طراحی و اجرای کمپین بازاریابی اجتماعی و بمنظور ترویج مشارکت اجتماعی در مدیریت برنامه های سلامت سالمندان، دومین نشست هم اندیشی استقرار جامعه پاسخگو در برابر سلامت سالمندان گیلان به صورت مجازی با حضور مسوولان وزارت بهداشت، معاونین بهداشتی، مدیران و روسای گروه های مرتبط برگزار شد.
دکتر مسعود نوروزی – معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، اظهار داشت: از لحاظ جمعیت سالمند، استان گیلان سالمندترین استان کشور است و از آنجایی که مسئله سالمندی می تواند یک تهدید و همچنین فرصت باشد، لذا با اجرای موفق پایلوت استقرار جامعه پاسخگو در برابر سلامت سالمندان در استان می توان به هموطنان خود کمک نموده و بصورت الگو برای کشور مورد استفاده قرار گیرد .
در ادامه این نشست، دکتر شتی- رئیس اداره سلامت سالمندان وزارت بهداشت با بیان اینکه سالمندان، گنجینه‌هایی گران‌بها از تجربه‌های بسیار و اندوخته‌های گران‌بارند، افزود: چه بسا با مشورت و راهنمایی یک سالمند توانا و پایدار می‌توان از بسیاری از ضررها در خانواده و حتی جامعه جلوگیری کرد. شایسته است بر توانمندی‌هایشان ارج نهاد و از تجربیاتشان، چراغی فرا روی راه آینده برگزید.
وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام نیز توصیه فراوانی به احترام و توجه به سالمندان شده است، افزود: تکریم و احترام سالمندان، از وظایف اخلاقی و حقوقی مردمان شمرده شده است. ادای این مسئولیت، علاوه بر این که منافع و مزایای تربیتی و دنیایی دارد، برای خدمت‌گزاران نیز اجر و پاداش معنوی و اخروی همراه خواهد داشت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !