امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۱۲:۳۶ - پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رودبار ؛ فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم
به گزارش گیلنا از رودبار، هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در جلسه معاونین گفت؛ فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم و از هر گونه تلاشی در این زمینه دریغ نورزیم. وی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه دشمنان گفت؛ محدودیتها و تنگناههای اعتباری معاذیری را برای اجرای پروژه ها بوجود آورده است اما با […]

به گزارش گیلنا از رودبار، هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در جلسه معاونین گفت؛ فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم و از هر گونه تلاشی در این زمینه دریغ نورزیم.
وی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه دشمنان گفت؛ محدودیتها و تنگناههای اعتباری معاذیری را برای اجرای پروژه ها بوجود آورده است اما با تسهیل گریهای دولت از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه بهره می گیریم.
وی افزود؛ شهرستان رودبار ۱۶۴ روستای دارای سکنه دارد که به رغم خدمات و اقدامات انجام شده مشکلات مختص به خود دارند و اعتبارات کلانی برای رفع آن نیاز است.
فرماندار گفت؛ با تلاش ها و همدلی های همه متولیان امور و مردم از شرایط قرمز کرونا به شرایط نارنجی رسیدیم که هم جای قدردانی دارد و هم انتظار تداوم رعایت دستورالعملهای بهداشتی را داریم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !