امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۰۴:۳۹ - یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خمام بزودی صاحب فرماندار می شود
گیلنا- معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه پس از تلاش‌های فراوان توسط نهادهای مختلف و استانداری گیلان نهایتاً در تاریخ ۱۲ آبان امسال هیئت‌وزیران با شهرستان شدن خمام موافقت کرد، گفت: انتخاب نماینده مجزا در خمام در شرایط فعلی و بر اساس قوانین موجود ناممکن است. به گزارش گیلنا از رشت، محمود […]

گیلنا- معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه پس از تلاش‌های فراوان توسط نهادهای مختلف و استانداری گیلان نهایتاً در تاریخ ۱۲ آبان امسال هیئت‌وزیران با شهرستان شدن خمام موافقت کرد، گفت: انتخاب نماینده مجزا در خمام در شرایط فعلی و بر اساس قوانین موجود ناممکن است.

معرفی فرماندار خمام در آینده‌ای نزدیک/در اختیار داشتن نماینده مجلس مجزا در خمام به قوانین بستگی دارد

به گزارش گیلنا از رشت، محمود قاسمی نژاد با بیان اینکه شهرستان شدن خمام یک اتفاق ارزشمند در گیلان بوده است، اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مردم خمام در چند سال اخیر، شهرستان شدن این بخش بوده و پس از تلاش‌های فراوان توسط نهادهای مختلف و استانداری گیلان نهایتاً در تاریخ ۱۲ آبان امسال هیئت‌وزیران با شهرستان شدن خمام موافقت کرد.

وی با اشاره به دهستان‌های موجود در شهرستان خمام گفت: طبق ابلاغیه وزارت کشور به استانداری گیلان، خمام دارای دو بخش مرکزی و چوکام و همچنین از چهار دهستان چاپارخانه، کته سر، چوکام و فرشکی تشکیل‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان با اذعان به اینکه اغلب جمعیت ساکن در شهرستان خمام شهری محسوب می‌شوند، تصریح کرد: طبق آخرین سرشماری، شهرستان خمام از ۵۴ هزار و ۸۶۰ نفر جمعیت شهری که ۲۰ هزار و ۸۹۷ نفر را جمعیت شهری و ۳۳ هزار و ۵۶۳ نفر را جمعیت روستایی تشکیل داده و همچنین ۳۳ روستا در خمام وجود دارد.

قاسم نژاد انتخاب نماینده مجزا در خمام را در شرایط فعلی و بر اساس قوانین موجود ناممکن دانست و افزود: از امروز سه نماینده مردم شهرستان رشت به‌عنوان نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام معرفی می‌شوند زیرا انتخاب داشتن نماینده مجلس مجزا نیازمند قوانینی مثل افزایش جمعیت بوده و در اسرع وقت فرماندار جدید خمام معرفی و ادارات مجزا در این شهرستان دایر می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !