امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۱۰:۵۹ - پنج شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد تند نماینده رشت از وضعیت اسفناک زیرساخت های مخابراتی گیلان
گیلنا- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به قطعی مداوم اینترنت در این استان و مشکلات ناشی از آن، گفت: وضعیت زیرساخت های مخابرات گیلان اسفناک است. به گزارش گیلنا از رشت، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه وضعیت زیرساخت مخابرات استان بسیار اسفناک است، اظهار کرد: سرقت […]

گیلنا- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به قطعی مداوم اینترنت در این استان و مشکلات ناشی از آن، گفت: وضعیت زیرساخت های مخابرات گیلان اسفناک است.

به گزارش گیلنا از رشت، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه وضعیت زیرساخت مخابرات استان بسیار اسفناک است، اظهار کرد: سرقت گسترده کابل‌ها باعث شده که بیشتر روستاهای گیلان به اینترنت وصل نباشد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر تسریع روند واکسیناسیون دانش آموزان و برقراری کلاس‌های حضوری، گفت: میزان یادگیری دانش آموزان در شبکه شاد با کلاس حضوری قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به مشکل قطعی مداوم اینترنت در گیلان، عنوان کرد: ضروری‌ترین کار در کشور و استان راه اندازی کلاس‌های حضوری است زیرا خسارتی که از عدم برگزاری کلاس‌ها به سیستم آموزشی وارد شده با هیچ بخشی قابل مقایسه نیست.

کوچکی‌نژاد افزود: میزان سرقت کابل مخابرات در گیلان به حدی است که این سازمان توان مقابله و جلوگیری از آن را ندارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !