امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۰۴:۱۰ - یکشنبه ۱۴ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولویت های “مجلس یازدهم” از زبان منتخب رودبار
گیلنا- نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه مشکلات اقتصادی همچنان محور چالش‌های کشور است، بازنگری در قوانین بانکی، گمرکی و بودجه‌ریزی عملیاتی را اولویت مجلس یازدهم برشمرد. به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی  با بیان اینکه اولویت مجلس یازدهم  حل مشکلات اقتصادی با رویکرد اشتغال و جهش تولید است، […]

گیلنا- نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه مشکلات اقتصادی همچنان محور چالش‌های کشور است، بازنگری در قوانین بانکی، گمرکی و بودجه‌ریزی عملیاتی را اولویت مجلس یازدهم برشمرد.

بازنگری قوانین بانکی، گمرکی و بودجه‌ریزی عملیاتی اولویت مجلس یازدهم

به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی  با بیان اینکه اولویت مجلس یازدهم  حل مشکلات اقتصادی با رویکرد اشتغال و جهش تولید است، اظهار کرد: مشکل عمومی کشور با محوریت اقتصادی است، ازاین‌رو بازنگری قوانین بانکی، گمرکی و بودجه‌ریزی عملیاتی می‌تواند مهم‌ترین اولویت مجلس یازدهم باشد.

وی با بیان اینکه رشد نقدینگی در بانک‌ها نشان از عدم توجه و یا نبود نگرش به فعالیت‌های مولد در بخش تولید است، افزود: روند رو به رشد سپرده‌گذاری به معنی نبود گردش مالی در چرخه تولید است که بایستی به نحوی در خصوص مشوق‌های سرمایه‌گذاری تجدیدنظر شود.

نماینده منتخب مردم رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه از طریق ابزارهای مالی می‌توان فرآیند گردش مالی و نهایتاً چرخه تولید را راه‌اندازی کرد، تصریح کرد: با تسهیل قوانین گمرکی به‌نحوی‌که درآمد حاصل از صادرات برگشت‌پذیر باشد و در چرخه مالی کشور قرار گیرد، می‌توان ابزارهایی را فراهم آورد تا صادرکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی نقش مؤثری در این بخش داشته باشند.

چگینی بر ضرورت بودجه‌ریزی عملیاتی در مجلس تأکید کرد و گفت: موضوع دیگری که به‌عنوان محور کلیدی و اولویت‌دار در مجلس یازدهم باید موردتوجه قرار گیرد، بودجه‌ریزی عملیاتی است که فرصت تصحیح فرآیندها و گردش مالی را تسهیل می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !