امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۴۶:۰۲ - شنبه ۵ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه آزاد اسلامی بسترساز اشتغال دانش بنیان شده است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بسترساز اشتغال دانش بنیان شده است، اضافه کرد: دانشگاه آزاد در کتار فعالیت های اموزشی، خود را در زمینه اشتغال جوانان مکلف می داند.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، محمد دوستار در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی رشت، اظهار کرد: مدیریت شهیدان رجایی و باهنر مدل انقلابی و جهادی مدیریتی است.
وی با اشاره به رویکرد انقلابی مدیریت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شیوه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر الگوی مسئولان و مدیران در تمام عرصه ها و زمان ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دانشگاه آزاد دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: در چهل سالگی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار داریم که در چهار دهه اتفاقات خوبی در این دانشگاه رقم خورد.
دوستار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بسترساز اشتغال دانش بنیان شده است، اضافه کرد: دانشگاه آزاد در کتار فعالیت های اموزشی، خود را در زمینه اشتغال جوانان مکلف می داند.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هم تقش افرین است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به اقدامات این دانشگاه در حوزه مهدویت و پاسخگویی به شبهات، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل دبیرخانه مهدویت، اقدامات ارزشمندی در این حوزه انجام شد.
دوستار با بیان اینکه دانشجویان بعد از ورود به صنایع و نیاز صنایع در آنجا مشغول به کار می‌شوند، تصریح کرد: از سال جاری این موضوع اجرایی شده است تا دانشجو در کنار درس علاوه بر کسب مهارت می‌تواند شانسی برای اشتغال در آنجا نیز داشته باشد.

وی از راه اندازی کارآفرینی و مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد و افزود: این فعالیت ها با مشارکت حوزه های صمت و دیگر نهادها صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اجرای طرح پویش بیان کرد: در این طرح با صنایع مختلف وارد مذاکره شدیم تا نیاز آن‌ها در حوزه تخصص‌ها را شناسایی کنیم تا دانشجویان دانشگاه را به آن صنایع اعزام کنیم.

دوستار با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر موضوعات آموزشی در حوزه‌های فناوری نیز فعالیت دارد، گفت: هر سال روند جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت زیر صعودی دارد و مدرسه سما ما نیز نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش دانش‌آموز داشته است.

وی با بیان اینکه با تمام تلاش جهت ایجاد اشتغال برای دانشجویان قدم بر می‌داریم، افزود: تحصیل و ادامه تحصیل به مانند گذشته دیگر برای جامعه پاسخگو نیست و باید خود را بروز کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اکنون خیلی از سیستم‌های کشاورزی بروز شده‌اند، بیان کرد: به همین دلیل باید دانشکده‌های چند موضوعی را راه‌اندازی کنیم که در آن مثلا در دانشکده کشاورزی موضوعات کشاورزی، کامپیوتر، هوش مصنوعی و ریاضی تدریس خواهد شد تا دانشجویان به تمامی این دروس آشنایی کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مدرسه عالی مهارت، چهل مهارت آموزش داده می‌شود، گفت: در تلاش هستیم که در این مدرسه یک اتفاق جدیدی را رقم بزنیم و دانشجویان علاوه بر آموزش تئوری در حوزه عملی نیز مهارت پیدا کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !