امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۴۹:۵۵ - سه شنبه ۲۱ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار عبدالله پور مطرح کرد:
نقش اثرگذار رسانه در ایجاد امنیت و امید در جامعه
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان نقش رسانه در ایجاد امنیت و امید در جامعه بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: رسانه‌های در بطن جامعه و مردم بوده و باید با انتشار اخبارهای خوب و امیدبخش خود آرامش و انگیزه را به جامعه تزریق کنند زیرا رسانه‌های غربی سعی دارند امید را در جامعه از […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان نقش رسانه در ایجاد امنیت و امید در جامعه بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: رسانه‌های در بطن جامعه و مردم بوده و باید با انتشار اخبارهای خوب و امیدبخش خود آرامش و انگیزه را به جامعه تزریق کنند زیرا رسانه‌های غربی سعی دارند امید را در جامعه از بین ببرد به همین دلیل نقش رسانه در برهم زدن این برنامه‌ها بسیار مؤثر است.

برخی مسؤولان در حوزه عفاف و حجاب بی‌توجه هستند

به گزارش گیلنا  از رشت، سردار محمد عبدالله پور در همایش روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن درصدد از بین بردن امید از جامعه است، اظهار کرد: استکبار دارای برنامه دقیق و مستمری

در خصوص ایجاد ناامیدی در جامعه داشته و از هیچ تلاشی برای انجام این کار دریغ نکرده ولی مردم به‌خوبی پاسخ محکمی به استکبار دادند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به نگاه حق طلبانه اصحاب رسانه در کشور گفت: خبرنگاران باید به دنبال حق و عدالت بوده و در انتشار اخبار خود نگاه‌های سیاسی را از خود دور کنند که خوشبختانه اصحاب رسانه در استان گیلان این‌گونه بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه رمز ماندگاری هر حکومتی برقراری عدالت در جامعه است، تصریح کرد: تمامی حکومت‌ها بدون عدالت دوامی پیدا نمی‌کند لذا سپاه قدس گیلان در کنار اصحاب رسانه استان بوده و از هیچ کمکی به رسانه‌ها دریغ نمی‌کند.

عبدالله پور نقش رسانه در ایجاد امنیت و امید در جامعه بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: رسانه‌های در بطن جامعه و مردم بوده و باید با انتشار اخبارهای خوب و امیدبخش خود آرامش و انگیزه را به جامعه تزریق کنند زیرا رسانه‌های غربی سعی دارند امید را در جامعه از بین ببرد به همین دلیل نقش رسانه در برهم زدن این برنامه‌ها بسیار مؤثر است.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمانی استان در خصوص مبارزه با کرونا در استان گیلان گفت: عملکرد مردم و کادر درمانی استان در ایام کرونا بسیار بی‌نظیر بوده و علیرغم فشارها و تحریم‌های ظالمانه کادر پزشکی در کنار مردم و گروه‌های جهادی با عملکرد خود باعث تعجب جهانیان شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمک ۴۹ میلیارد تومانی مردم در رزمایش مواسات تصریح کرد: مردم و خیرین در رزمایش مواسات به‌خوبی عمل کرده و بار دیگر نشان دادند در هنگام بحران در کنار یکدیگر هستند که کمک ۴۹ میلیارد تومانی مردم و توزیع ۲۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در روز عید غدیر هم گواه همین مسئله در استان گیلان است لذا رسانه‌ها باید این فداکاری و جهاد را انتشار دهند.

عبدالله پور با گله‌مندی از بی‌توجهی برخی از مسؤولان به مسئله عفاف و حجاب در جامعه افزود: در کشور مشکل تعیین قوانین در حوزه عفاف وجود ندارد ولی برخی از مسؤولان با نگاه لیبرالی خود به این مسئله مهم بی‌توجه بوده و عمق اهمیت حجاب در جامعه را نمی‌دانند ولی قدرت دین و امام حسین (ع) بسیار قوی بوده و بنیان خانواده‌ها حفظ می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !