امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۰۴:۳۷ - شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون وزیر صمت مطرح کرد؛
عزم جدی وزارت صمت برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی کشور
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت عزم جدی برای حل مشکلات و رفع بروکراسی اداری واحدهای صنعتی و تولید کنندگان کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، علی رسولیان  در لاهیجان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام، گفت: تولید عامل نجات این روزهای کشور است و تولید کنندگان با فروش محصولات خود و واردات ارز، بسیاری از مشکلات کشور را حل کردند.

وی به تاکید ویژه رئیس جمهور بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیمه تمام و راکد اشاره و اضافه کرد: وزارت صمت عزم جدی برای حل مشکلات و بروکراسی اداری واحدهای صنعتی و تولید کنندگان کشور دارد.

رسولیان با اشاره به اختصاص ۱۲۰ هکتار زمین در گیلان برای توسعه واحدهای صنعتی در این استان، ادامه داد: در حال حاضر مهمترین مشکل گیلان کمبود زمین و تأمین زیرساخت‌های لازم برای صنعتگران است.

معاون وزیر صمت به کمبود برق و اشکالات شبکه انتقال برق در گیلان اشاره و تاکید کرد: تولید کنندگان در ایجاد نیروگاه‌های خود تأمین مشارکت کنند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با یکی از بانک‌های کشور برای احیای واحدهای نیمه تعطیل و راکد، گفت: شرایط لازم برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی در بخش رودبنه لاهیجان فراهم می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !