امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۲۶:۲۰ - شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله فلاحتی خطاب به مسئولان؛ وحدت ملی را بهم نزنید
گیلنا – خطیب جمعه رشت با تأکید بر اینکه مردم با تأسی از فرهنگ عاشورا مرگ سرخ را بهتر از زندگی ذلت می‌دانند، گفت: ملت ما رفاه را با عزت می‌خواهند نه با ذلت، اگر دشمن ما را تحریم کند ما فرزندان رمضان هستیم اگر ما را تهدید به شمشیر کنند ما فرزند عاشورا هستیم، […]

گیلنا – خطیب جمعه رشت با تأکید بر اینکه مردم با تأسی از فرهنگ عاشورا مرگ سرخ را بهتر از زندگی ذلت می‌دانند، گفت: ملت ما رفاه را با عزت می‌خواهند نه با ذلت، اگر دشمن ما را تحریم کند ما فرزندان رمضان هستیم اگر ما را تهدید به شمشیر کنند ما فرزند عاشورا هستیم،

مسؤولان وحدت ملی را بهم نزنند/ اعتمادکنندگان به ظالمین خود ظالمند

به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی  با اشاره به اهمیت نماز جمعه اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی امروز توجه اندیشمندان موحد و غیر موحد دنیای بشر را در برگرفته تا با واکاوی این موضوعات به ارائه برنامه‌هایی بپردازند که فضا را بر زندگی انسان حکم‌فرما کنند.

وی با بیان اینکه سه کشور مجرم اروپایی طرحی درباره مصوبه مجلس در رابطه با برخورد با تحریم‌ها نوشته‌اند، گفت: از این کشورها جز این برخوردها چیز دیگری انتظار نمی‌رود آن‌ها با دخالت در احکام قوه قضائیه ایران مبنی بر اعدام فردی در لباس خبرنگاری، با روح طلبکارانه از ایران درخواست‌هایی داشته و گفتند ایران به برجام برگردد.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه کنترل دشمنان بحث موشکی ایران را در  برنامه‌های خود دارند، افزود: اروپاییان به همگرایی تاکتیکی روی آورده تا با آمدن بایدن با او جمع شوند قبلاً به رئیس‌جمهور هم در گیلان گفتم که اروپایی‌ها یدک‌کش آمریکا هستند و با دست‌های مخملی اقدامات شوم خود را در پیش می‌گیرند.

وی با اشاره به نشست رهبری معظم انقلاب با مقامات عالی کشور و خانواده شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: کم دیده‌شده که رهبر معظم انقلاب چنین گلایه‌مند بوده باشند، خطاب ایشان به شخصیت‌های سیاسی نیز مشهود بوده، لذا انتظار می‌رود که وحدت و همگرایی را مسؤولان برهم نزنند و باوجود صبر مردم بر مشکلات، مسئولان با عدم وحدت مردم را آزار ندهند.

فلاحتی با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس قوه مجریه کشور خاطرنشان کرد: برخی‌ها هنوز منتظر بلند شدن دود سفید از کاخ سفید هستند و به عنوانی انگار دنبال نخود سیاه هستند، اوباما و ترامپ در مذاکرات چه کردند که نفر سوم بخواهد انجام دهد؟!

وی با بیان اینکه امروز در دنیا برای همگان عدم تعهد آمریکا مشهود بوده، آنگاه برخی از داخلی‌ها دل‌خوش به آمدن کسانی هستند  که شاید برای مردم آسایش بیاورند گفت: آن‌ها ظالم  و آدمکش هستند امروز در داخل کشور نیز هر کسی به ظالم اعتماد کند، خود نیز ظالم است.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر اینکه مردم با تأسی از فرهنگ عاشورا مرگ سرخ را بهتر از زندگی ذلت می‌دانند، افزود: ملت ما رفاه را با عزت می‌خواهند با ذلت، اگر دشمن ما را تحریم کند ما فرزندان رمضان هستیم اگر ما را تهدید به شمشیر کنند ما فرهنگ عاشورا هستیم، همگان بدانند که امروز افرادی که بدون به توجه به تاریخ به آینده ایران فکر نکرده و فقط دنبال سیر کردن شکم خود هستند در میان مردم ایران جایی ندارند.

وی با بیان اینکه مسلمانان و شیعیان برنامه جامعه و کاملی دارند که از طریق  شریعت به آن‌ها رسیده است، گفت: مسلمانان و شیعیان نسخه‌های شریعت کاملی دارند که با تکیه‌بر آن می‌توانند سبک زندگی درست و عقلانی در پیش بگیرند.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی افزود: زنا یکی  از موضوعاتی است که شریعت مقدس برای آن قوانین مشخص کرده که این موضوع به زنای چشم، ذهن و جسم تقسیم می‌شود و خداوند تأکید می‌کند که مسلمانان خود را از آن دور بدارد.

خطیب جمعه رشت به میلاد حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: صبر و عزت حضرت زینب (س) بی‌نظیر بوده و این بانوی اسلام، توانست پرچم سید و سالار شهیدان (ع) را به سرمنزل مقصود برساند.

وی با بیان اینکه پرستاران نقش ارزشمند و معنوی در نگاه الهی دارند، گفت: پرستاری شغل سختی است و پزشکان اذعان می‌کنند که بدون پرستار دستشان خالی خواهد بود و نتیجه تلاش پزشکان منوط به زحمات پرستاران است.

فلاحتی با تأکید بر اهمیت نقش پرستاران در نظام پزشکی خاطرنشان کرد: پرستاری شغل سختی است و به انسان‌های پرتوان و پرحوصله نیاز دارد و در ایام کرونا نیز بسیاری از آن‌ها به مقام شهادت نائل آمدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !