امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۱۰:۵۰ - جمعه ۷ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی توپِ بی مدیریتی «پسماند» گیلان پاسکاری می شود
چندی پیش اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه مدیریت پسماند استان، عملکرد شورای اسلامی شهر رشت را زیر تیغ انتقاد برده بود که کارگرنیا رئیس این شورا در پاسخی کوبنده گفته؛  آقای استاندار توپ ضعف مدیریت پسماند را به زمین شورای شهر نیاندازید.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت در چهل و هشتمین جلسه علنی این شورا با اظهار گله مندی از صحبت های « اسدالله عباسی» استاندار گیلان در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان، گفت: جناب آقای استاندار پارلمان محلی را با صحبت های خود تضعیف نکنید ، شورا به تکالیف و وظایف خود عمل کرده است، عملکرد شورا را زیر سوال نبرید.!

وی با اشاره به مشکلات پسماند استان و لزوم همکاری و تعامل همه ی سازمانها و نهادهای مرتبط با موضوع پسماند در خصوص رفع معضلات این بخش، افزود: مرکز دفن زباله سراوان سه دهه پیش بدون مطالعات برای دفن زباله جانمایی شد و ما اکنون وارث بی توجهی های مسوولین گذشته هستیم .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه آقای استاندار توپ را به زمین شورای شهر نیاندازید، تصریح کرد: شورای شهر رشت به وظیفه قانونی خود در این خصوص عمل کرده و هر جا که ببیند قراردادی در خصوص احداث زباله سوز و تصفیه خانه شیرابه به ضرر بیت المال است ورود کرده و به شهرداری تذکر می دهد .

کارگرنیا، با انتقاد از عدم دعوت اعضای شورای شهر رشت به جلسات پسماند و دیدار با استاندار در زمینه معضلات شهری گفت : هیچکدام از اعضای شورای شهر این دوره سیاسی نیستند و به دنبال بازی های سیاسی نیز نمی باشند و بنده در این جایگاه از عملکرد شورای شهر رشت تاکنون دفاع می کنم.

وی با ارایه گزارش مختصری در خصوص اختصاص بودجه برای زباله سوز ، کارخانه کود آلی و تصفیه خانه شیرابه سراوان گفت : ما نیازمند پیگیری استاندار گیلان در زمینه مصوبات سفر ریاست جمهوری و دستور وزیر کشور در مورد پسماند هستیم نه اینکه ایشان شورا را متهم به ناکارآمدی کنند .

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !