امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۲۶:۴۷ - چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه سرگشاده به آیت الله فلاحتی جهت حمایت از انتصاب مدیر جدید توزیع برق استان گیلان
  گیلنا- جمعی از پرسنل و کارکنان توزیع برق استان گیلان در نامه ای سرگشاده به ایت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، خواستار حمایت تمام قد از انتصاب مهندس محمدتقی مهدی زاده بعنوان مدیر عامل جدید توزیع برق گیلان شدند. در متن این نامه آمده است؛ بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم الحمدلله رب […]

 

گیلنا- جمعی از پرسنل و کارکنان توزیع برق استان گیلان در نامه ای سرگشاده به ایت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، خواستار حمایت تمام قد از انتصاب مهندس محمدتقی مهدی زاده بعنوان مدیر عامل جدید توزیع برق گیلان شدند.
در متن این نامه آمده است؛
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
الحمدلله رب العالمین، والصلاه والسلام علی سید الانبیاء و المرسلین، محمداً و آله الطاهرین و علی صَحبه المنتجبین

با درود و سلام بر همه انبیا و اولیا و شهیدان و امام شهیدان و سلام خدمت نماینده محترم ولی مطلقه فقیه جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی که در اینروز های خاص سیاسی کار سخت و طاقت‌فرسایی را داشتند.
شایان ذکر است که جناب آقای دکتر هنرمند عزیز بسیار کوشش نمودند که به بهترین شکل ممکن نیروهای شرکت را مدیریت کنند و از امکانات موجود بهترین استفاده را بنمایند ولی متاسفانه نتیجه عملکرد ایشان رضایتبخش نبود .
برخی از نقدها و سؤالات گاهی سنگین به سوی ایشان و معاونان ایشان بود، .اما این موضوعی نسبی است، چرا که توزیع و کنترل منابع به بهترین شکل انجام نگرفت و مسئولیت اصلی کنترل منابع مالی و امسانی شرکت برعهده ایشان و معاونانشان است همانگونه که مستحضرید در مدت مدیریت ایشان پروژه های خاص و ویژه ای در خصوص احداث واصلاح شبکه های فرسوده شرکت انجام نگرفت و حتی حد اقل یکماه نیز حقوق و مزایای پرسنل بطور کامل و سر وقت پرداخت نشد و نارضایتی خاصی در این خصوص شکل گرفت بطوری که بارها و بارها موضوع به شرکت توانیر و وزارت نیرو اطلاع رسانی گردید.
دستیابی به مدیریتی صحیح و قوی نیازمند نگاه استراتژیک و انتخاب تیم همکارانی متناسب با همین نگاه میباشد . بنظر در شرایط خاص کنونی باید فردی را انتخاب کنیم که وقتی در بخش خود تصمیم می‌گیرند، همه جوانب و زمینه‌ها و آثار فرابخشی را نیز مد نظر قرار دهند. لازمه این کار انتخاب مدیران و معاونانی است که از دانش، تخصص و تجربه بالا برای مدیریت در شرایط پیچیده کنونی کشور برخوردار باشند. سن و سال برای ایشان فرع بر این ضرورت‌های مهم است . به علاوه شرایط کشور به گونه‌ای است که نمی‌توانیم آزمون و خطا را یک بار دیگر تجربه کنیم و فرصت‌های حساس را از دست بدهیم.
مهندس محمد تقی مهدیزاده در حقیقت برای پاسخ گفتن به مطالبات مشترکین شرکت توزیع برق استان گیلان علی الخصوص پرسنل شرکت و برنامه‌هایی که در طول سابقه مدیریتشان انجام دادندمتعهدند. ایشان برای پاسخگویی به همان مطالبات بهترین شخص معرفی شده است. ایشان فردی است که با پشتوانه بیش از دو دهه خدمت و مسئولیت و تجربه در سطوح مختلف شرکت و عضوی از بدنه شرکت قرار گرفته است. بدیهی است که تصمیمات مدیریتی ایشان نیز در راستای بهبود وضعیت شرکت توزیع برق استان گیلان ومتناسب با دیدگاه های مقام عظمی ولایت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی میباشد. با حمایت جنابعالی از ایشان و سایر ارکان نظام، فرصت را برای خدمت به مردم بزرگ گیلان در این شرایط دشوار فراهم میسازید. اما مطالبات مشترکین در شرایط فعلی اقتصادی، ثبات و آرامش و برای پرسنل و هیئت مدیره شرکت افزایش سطح درآمدزایی و بهره وری است تا بتوانند شبکه های توزیع برق پایدارتر و برای پرسنل شرکت زندگی آرام‌تر و راحت‌تری را داشته باشند.
در عرصه سیاست داخلی شرکت پرسنل خواستار رعایت حقوق همکاران و پرداخت به موقع حقوق و مزایای خود هستند که بنظر بهترین گزینه مهندس مهدیزاده میباشد.
پاسخگویی به مطالبات مشترکین برق در جهت دریافت برق استاندارد و سالم و عبور از اوضاع دشوار کنونی استان با توجه به محدودیتهای منابع مالی از طریق مهندس مهدیزاده صورت میگیرد.
مشورت و استفاده از نخبگان و مطالعه ظرفیت‌های شرکت به بهترین وجه ممکن واینکه نگاه ایشان در انتخاب همکاران نگاهی حرفه‌ای و تخصصی بوده است و به دنبال هیچ مصلحت بیرونی و سهم دهی به جناح‌ها، احزاب و حتی شخصیتی نبوده‌است و چنین حدس و گمانی درباره سهم دادن به اشخاص، احزاب و گروهها از واقعیت به دور است و چنین تصوری جزو همان ظن و گمانی است که قرآن می‌فرماید: ان بعض الظن اثم. معاونان ایشان هم هیچ یک حرص و ولعی برای پست و جاه طلبی ندارند. جناب مهندس با اصطلاحات مشکلی ندارند، اما نتیجه را باید کل مشترکین و پرسنل ببیند نه منافع یک شخص !!! وفادار به خواست مقام معظم رهبری و نماینده محترم ایشان در استان و هماهنگ با برنامه‌های رئیس جمهور و نمایندگان محترم مجلس استان هستند . ما پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به این نیت ایشان را معرفی کردیم که ان‌شاءالله از رأی اعتماد شما برخوردار شوند و ایشان را در عمل به تعهدی که با خداوند و پرسنل و مشترکین بسته‌است کمک کنند.
لازم می‌دانم به این نکته اشاره کنم، سال های پیش جناب مهندس مهدیزاده با کمترین امکانات موجود بحرانهای برف در زمستان و گرما درتابستان را در شهرستانهای مختلف استان مدیریت کردند و کارنامه موفقی در این موارد در رزومه دارند. ما پرسنل می‌دانیم کارهای بسیار ناپسندی صورت گرفت که وجهه ایشان را تخریب کنند، اما همه باید تلاش کنیم آتش‌ها را با تدبیر خاموش کنیم .
در شرایطی که کشور خصوصا استان و مردم شریف گیلان عزیزمان درگیر بیماری کویید ۱۹ و فشار بیش از حد اقتصادی به دلیل نیمه تعطیلی فروشگاه ها و مغازه ها و بسیاری از مشکلات دیگر هستند استاندار عزیزمان یک تنه حاضر است بدون منافع شخصی !!!! و به قصد قرب الهی به نزد وزیر محترم نیرو برود و ۲ شبانه روز نیز برای نیل به این هدف اصرار ورزد و خواستار ماندگاری دکتر هنرمند در جایگاهشان باشد، امیدوارم که استان و استانداری محترم هیچ مشکل و مسئله دیگری به جز مدیریت شرکت توزیع نداشته باشد و با سکانداری دکتر هنرمند همانند ۱۰ ماه گذشته بر بالهای موفقیت سوار و کشتی رشد و بالندگی شرکت و در امتدادش استان به پرواز درآید ما به جنابعالی به عنوان تنها مامن از جانب رهبر کل قوا اعتماد داریم، و اعتقاد قلبی داریم که باید از کوچه‌های باریک دنبال اهدافی بگردیم که منافع آن برای استان گیلان مشخص است. اما آنچه مهم است، همه باید تلاش کنیم جلوی تکرار تخلفات را بگیریم تا دیگر تکرار نشوند. باید توجه داشته باشیم آنچه فتنه‌ها را خاموش و از تکرار آن جلوگیری می‌کند، همین انتخاب مدیران اصلح است.
خدمت شما نماینده محترم ولی فقیه عرض می‌کنیم ؛ تیمی که برای همکاری ایشان دعوت شده ‌اند، انگیزه‌ای جز خدمت صادقانه به مشترکین ، همکاران و پرسنل و نظام ندارند و عمل به تعهدات شغلی ، ملی و دینی خود را وظیفه می‌دانند.جناب مهندس مهدیزاده متواضعانه پذیرفته‌اند که خادم مردم استان هستند و همسو با تقدیر الهی و رأی و امید جنابعالی میکوشند. همه این تیم انشاالله وفادار و پایبند به آرمان‌های انقلاب، اندیشه‌های امام راحل (ره)، قانون اساسی و ولایت فقیه و اهداف کلی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان هستند.
مهندس مهدیزاده همانگونه که در کارنامه دارند جوانگرایی را می‌پسندند ، ولی در مدیریت‌های کلان، تجربه، تعهد، دانش و آمادگی برای فداکاری را مقدم بر سن می‌دانند. اگر اوضاع کنونی کشور نبود یا اگر دو فرد از همه نظر مشابه هم باشند، حتماً جوان‌تر آن را ترجیح میدهند ولی توجه داشته باشید که عشق به خدمت، توان مدیریت، دانش، تجربه، انضباط کاری و تجربه کار گروهی ملاک اصلی انتخاب ایشان است. ما جمعی از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خودمان را وامدار آن مقام عظمی می‌دانیم. ” قل کفی بالله شهیداً بینی و بینکم انه کان بعباده خبیراً بصیراً “.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !