امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۴۸:۱۹ - جمعه ۱۲ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رشت: مساجد را در ماه رمضان پر کنید
امام جمعه رشت به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مساجد را برای ماه رمضان آماده کرده ضمن اینکه مجالس وعظ و موعظه را در این ماه برگزار کنید.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت با گرامیداشت سالروز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه سال ۹۸ درصد ملت ایران در انتخابات شرکت کردند و ۹۸.۲ مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی به آغاز قرن ۱۵ هجری خورشیدی اشاره کرد و افزود: قرن چهاردهم با نکبتی که انگلیس با روی کار آوردن رضاخان برای ملت ایران رقم زد، آغاز شد اما پایان این قرن با عزت ایرانی‌ها ختم شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران به تمام ملت‌ها تفهیم کرد آمریکا شیطان بزرگ است، تصریح کرد: صدای مرگ بر آمریکای ملت ایران در دنیا پیچیده و امروز ایران اسلامی یک قطب قدرت جهانی است.

آیت الله فلاحتی به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مساجد را برای ماه رمضان آماده کرده ضمن اینکه مجالس وعظ و موعظه را در این ماه برگزار کنید.

وی با تاکید بر اینکه رمضان ماه برکت، نیایش و توجه به خدا و اهل بیت (ع) است، بیان کرد: مساجد را در ماه رمضان پر کنید و تلاوت قرآن داشته باشید.

 

وزارت ورزش برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها کمی تأمل کند

نماینده ولی فقیه در گیلان به وضعیت ایجاد شده ورزشگاه مشهد اشاره کرد و یادآور شد: از مسئولان ذی ربط درباره تصمیم اتخاذ شده قدردانی می‌کنم و از متولیان امر به ویژه وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم برای ورود بانوان به ورزشگاه‌های مردان کمی تأمل داشته باشند.

آیت الله فلاحتی، فرهنگ ملت ایران را بر گرفته از اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) دانست و اضافه کرد: ورزشگاه‌ها را باید از ناهنجاری‌ها دور نگه دارید و هنجارهای اسلامی حفظ شود.

وی با بیان اینکه متولیان برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نظر مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم مسئولان ورزش و جوانان در این باره از مراجع تقلید و مردم مسلمان انقلابی و متدین نظرخواهی کنند.

امام جمعه رشت به دشمنی رسانه‌های کشورهای بیگانه اشاره کرد و افزود: ملت ایران برای رسانه‌های معاند ذره‌ای ارزش قائل نیست.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !