امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۱۱:۲۵ - شنبه ۳۰ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“سپهبدهای اخلاص” در میدان مبارزه با کرونا
گیلنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرای طرح «سپهبدهای اخلاص» برای مقابله با کرونا، گفت: بیماریابی و ایجاد بیمارستان های تخصصی از اهداف این طرح است. به گزارش گیلنا از رشت،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری  در آئین افتتاحیه بیمارستان دائمی پیشرفته تنفسی شهید سرلشکر موسی نامجو در بیمارستان پورسینای رشت، اظهار کرد: نیروهای […]

گیلنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرای طرح «سپهبدهای اخلاص» برای مقابله با کرونا، گفت: بیماریابی و ایجاد بیمارستان های تخصصی از اهداف این طرح است.

به گزارش گیلنا از رشت،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری  در آئین افتتاحیه بیمارستان دائمی پیشرفته تنفسی شهید سرلشکر موسی نامجو در بیمارستان پورسینای رشت، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در رکاب فرمانده کل قوا مأموریت بالا بردن قدرت دفاعی به منظور دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور را برعهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: بنا بر ضرورت و شرایط، مأموریت دیگر ارتش، تولید امنیت در سراسر میهن اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه و ارتش به عنوان دو بازوی قدرتمند کشور هستند، بیان کرد: ارتش و سپاه تفاوتی در مأموریت خود ندارند و تنها در رنگ لباس آن هم به اقتضای شرایطی با هم متفاوت هستند اما در کنار هم و در خدمت ولی امر مسلمین انجام وظیفه می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاه و ارتش امروزه وارد عرصه جدیدی از خدمتگزاری شدند، ادامه داد: این عرصه جدید را تجلی اراده ولی امر مسلمین می‌دانیم و ارتش و سپاه ضمن تأمین امنیت در مرزها، در عرصه مقابله با کرونا نیز در خدمت مردم هستند و با عنوان ید واحده به میدان آمده‌اند.

امیر حیدری با بیان اینکه سپاه با طرح «شهید سلیمانی» و ارتش با طرح «سپهبدهای اخلاص» در حوزه مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند عنوان داشت: طرح «سپهبدهای اخلاص» به تصویب رسیده و مشغول مبارزه با کرونا در سراسر کشور هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به روش کار در طرح «سپهبدهای اخلاص»، گفت: استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی خواسته‌های استان خود را به ستاد ملی مقابله با کرونا انعکاس داده و ستاد نیز آن را به ارتش انتقال می‌دهد.

ایجاد نقاهتگاه‌های پسا بیمارستانی

وی اضافه کرد: بیماریابی جهت کاهش تعداد بیماران و ایجاد بیمارستان‌های تخصصی پیشرفته که در کمترین زمان ساخته می‌شوند، دو حوزه خدمت رسانی ارتش در طرح «سپهبدهای اخلاص» برای مقابله با کرونا است.

امیر حیدری با اشاره به ایجاد نقاهتگاه پسا بیمارستانی، بیان کرد: بیماران پس از بیماریابی و قبل از رفتن به بیمارستان (در صورت تشخیص پزشک) در این نقاهتگاه خدمات دریافت می‌کنند و اگر بیماری بیش از ۱۲ روز نیاز به مراقبت داشته باشد از بیمارستان به این نقاهتگاه منتقل می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به کمک تجهیزاتی و نیروی انسانی به بیمارستان‌ها، گفت: تاکنون تمامی خواسته‌ها در این باره را اجابت کردیم و ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با ۱۲ هزار کادر درمان ارتش در خدمت مردم هستند.

امیر حیدری تصریح گرد: شش گردان خدمات بهداری نیز به عنوان معین استان‌ها در شرایط کرونایی پیش بینی شده است که در صورت نیاز فعالیت می‌کند.

وی ایجاد پست‌های واکسیناسیون ثابت و خودرویی را از دیگر ظرفیت‌های ارتش برای مقابله با کرونا دانست و گفت: هفتمین بیمارستان مجهز و پیشرفته ارتش افتتاح و تقدیم مردم گیلان می‌شود.

امیر حیدری با اشاره به خدمات ارتش در حوزه محرومیت زدایی در گیلان، بیان کرد: مبنای این خدمات با همراهی و حمایت استاندار و همچنین پای کار بودن سرهنگ رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش است‌.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !