امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۲۸:۱۷ - سه شنبه ۹ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار گیلان:
رشد ۴۰ درصدی ورود مسافر به استان/ ۵.۵ میلیون نفر مسافر گیلان بودند
استاندار گیلان با اشاره به سفر بیش از پنج میلیون و ۵۷۳ هزار نفر به این استان، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۴۰ درصدی هستیم.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، اسدالله در جلسه ستاد ملی خدمات سفر گیلان با اشاره به ورود بیش از یک میلیون و ۸۴۹ هزار خودرو به این استان، اظهار کرد: بیش از پنج میلیون و ۵۷۳ هزار مسافر نیز در این مدت وارد استان گیلان شده‌اند.

وی به رشد ۴۰ درصدی ورود مسافر به استان گیلان، گفت: بیش از یک میلیون و ۶۱۹ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان گیلان ثبت شده که رشد ۱۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

استاندار گیلان با اشاره به سفر ۳۲۰ گردشگر خارجی به استان گیلان، افزود: بیش از ۳۱۴ هزار نفر نیز از موزه‌ها و مراکز تاریخی استان گیلان بازدید کرده‌اند که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۵۸ درصد رشد داشته است.

وی همچنین با تأکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت و بازدید از مراکز گردشگری، تصریح کرد: ۴۵۲ مورد بازدید از این مراکز انجام شده که ۱۵ اخطار، ۲۸ مورد تذکر صادر شده است.

عباسی با اشاره به اینکه ۵۷ درصد خودروهای ورودی به استان گیلان غیر بومی بودند که از این نظر در صدر استان‌های کشور قرار داشتیم، بیان کرد: متأسفانه هفت نفر بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین به ترافیک در محور خروجی گیلان به ویژه در محدوده شهر رودبار اشاره و با بیان اینکه ناتمام ماندن آزاد راه قزوین – رشت یکی از مشکلات اساسی است، ادامه داد: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان اعتبارات برای این پروژه مصوب شده که باید تسریع شود.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !