امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱:۴۵:۴۱ - چهارشنبه ۲۸ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور:
مردمی‌سازی لازمه گام دوم انقلاب است
مسئول قرارگاه تحول اجتماهی کشور مردمی سازی را لازمه گام دوم انقلاب دانست و افزود: امروز نیازمند مشارکت مردمی برای حل مشکلات هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا ابراهیم نورمحمدی  در نشست هم‌اندیشی معاونان اجتماعی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم اتحاد مجموعه‌های مردمی، اظهار کرد: امروز حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف نیازمند اتحاد و اخوت مجموعه‌های مردمی است.

نورمحمدی مسئله شناسی را اولین گام برای حل مشکلات دانست و افزود: به طور مثال ده سال پیش در بازار نوشت افزار، تنها یک درصد سهم نوشت افزار ایرانی اسلامی بود اما ما تمرکز را روی این مسئله گذاشتیم و بعد از ده سال به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر ۱۱ درصد از بازار نوشت افزار را محصولات ایرانی اسلامی تشکیل می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه باوجود تمامی موانع و مشکلات، انقلاب اسلامی باقدرت به سمت قله در حال حرکت است، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، بررسی آسیب‌های اجتماعی و حرکت در مسیر حل این معضلات از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری است که شخص ایشان بر آن نظارت دارند.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با بیان اینکه امروز میدان باید برای فعالیت عموم مجموعه‌های مردمی در راستای حل مشکلات و معضلات فراهم و آماده باشد، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب، بنا به فرموده مقام معظم رهبری در یکم خرداد سال ۱۳۹۸، حل معضلات و مشکلات کار حلقه‌های میانی مردمی است.

نورمحمدی مردمی سازی را لازمه گام دوم انقلاب دانست و افزود: مردمی سازی یعنی افزایش جمع‌های مردمی که برای حل مشکلات و معضلات با یکدیگر همراه و همدل هستند.

وی با اشاره به اینکه اخلاص عمل لازمه موفقیت مجموعه‌های مردمی است، گفت: یکی از دلایل موفقیت سرود «سلام فرمانده» که توسط شما جوانان گیلان تهیه شده و امروز در ایران و حتی جهان در حال فراگیری بوده همین اخلاص در عمل است.

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با بیان اینکه امروز در سراسر جهان دولت‌ها به تنهایی امکان فعالیت ندارند، تصریح کرد: راهکار این امر این است که دولت‌ها به توان مردم برسند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !